Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf issurfing i Örebro

• issurfing i Örebro

Publicerad av sturken019 på 11 februari, 2013 vid 14:46
    Finns det nån i Örebrotrakten som har en issurfbräda mod.Pirate/Rad (dom säljer såna på SurfSpot).
    Jag är sugen på att skaffa mig en sån, men skulle först vilja testa om möjligt.
    Roligt om det dessutom finns fler som issurfar i Örebro. Har du nån annan variant med segel så testar jag gärna.

/Sturken

sturken019 svarade 11 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • kinetic

Medlem
    11 februari, 2013 vid 14:58

Det kan tänkas att jag blåser förbi Örebro nån gång den närmsta tiden, du kan få testa min ena planka som är till salu. Kort sagt: det är en proto med snökanaler i övrig identisk med den som Surfspot säljer, fäster bättre på snö, men den nyaste konkava modellen (ej helt utprovad än) fäster vad det verkar ännu bättre….
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?89941-k%F6p-o-s%E4lj&p=706051#post706051

• sturken019

Medlem
    11 februari, 2013 vid 15:12

@kinetic 706817 wrote:

Det kan tänkas att jag blåser förbi Örebro nån gång den närmsta tiden, du kan få testa min ena planka som är till salu. Kort sagt: det är en proto med snökanaler i övrig identisk med den som Surfspot säljer, fäster bättre på snö, men den nyaste konkava modellen (ej helt utprovad än) fäster vad det verkar ännu bättre….
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?89941-k%F6p-o-s%E4lj&p=706051#post706051

Ok, låter intessant. Hur kommer jag i kontakt m dig

• kinetic

Medlem
    11 februari, 2013 vid 16:10

Skicka PM?

• sturken019

Medlem
    11 februari, 2013 vid 16:16

Sorry, ny användare av denna sidan…Hur skickar jag pm till dig alt du till mig?

• kinetic

Medlem
    11 februari, 2013 vid 16:33

Klicka på mitt “nick” så kommer menyn upp:)

• sturken019

Medlem
    11 februari, 2013 vid 21:18

Tillbaka till frågan i starten av tråden.
    Finns det några issurfare i Örebro med omnejd?

• bicless

Medlem
    11 februari, 2013 vid 23:25

Peter Dahlström tror jag en kille heter som kör issurfbräda där.

• sturken019

Medlem
    12 februari, 2013 vid 00:23

@Bicless 706841 wrote:

Peter Dahlström tror jag en kille heter som kör issurfbräda där.

Vet du eller nån annan hur jag får tag på honom.
    Skicka mig gärna ett pm i såfall.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf issurfing i Örebro

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.