Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › its been a while since we had EH hype…
-
its been a while since we had EH hype…
skotten svarade 17 år, 7 månader sedan 19 Medlemmar · 27 Svar
-
Det är alldeles för få långa recensioner av kites på den här forumsidan. All heder åt Skotten för att han bidrar med den här typen av information. Bra skrivet. Orkar man inte läsa så är det väl bara att skita i det.
-
Jag blir alltid lika road av folk som gnäller över att det är för mycket text/information… på ett textbaserat forum.
Om ni inte har attention-span nog för att läsa varningslappen på ett värme-element så kan ni väl bara skippa att läsa ett långt inlägg? 😉/Kaj(Tech)
-
OOPS looks like that complaining dude swore more than I did.
-
Nu har jag läst hela, ta mig fan! Ja, kul. Får man höra lite om Beasten också?
-
actually why doesnt Bresky me old mate write one?
He has ridden the beast for a while now.
-
tyvärr har jag inte kört rippern eller så många andra bow/sle speciellt mycke så jag har inte så mycke att jämföra med.
-
Beasten är go som fan! Jag kör 8an och är sjukt nöjd. Den känns stabilare i luften är rippern är. Riktigt gött häng på vanliga hopp och waketricken blir jäkligt höga(kanske för att jag inte är van vid bows och använder draken för mycket?), men det är ju gött som fan!
Däremot är den märklig som fan när man ska vattenstarta… Beter sig som ett mongo sen helt plötsligt är den uppe i luften igen utan att man fattat vad man gjort… Hur gör man? -
Jake has returned!, look forward to seeing you on the water, hope the injuries are not playing up.
-
look the rippehr is Loved by everyone, such a safe kite even the buggy guys are using it,
read all about it.
http://extremekites.com.au/forums/showthread.php?t=4528&page=2
no I am not surfing foil pages, a member of the skotten fanclub sent it.. she is a ”9.5” as well.
Logga in för att svara.