Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing its been a while since we had EH hype…

• martin

Medlem
    28 augusti, 2007 vid 08:09

Det är alldeles för få långa recensioner av kites på den här forumsidan. All heder åt Skotten för att han bidrar med den här typen av information. Bra skrivet. Orkar man inte läsa så är det väl bara att skita i det.

• cortex

Medlem
    28 augusti, 2007 vid 08:14

Jag blir alltid lika road av folk som gnäller över att det är för mycket text/information… på ett textbaserat forum.
    Om ni inte har attention-span nog för att läsa varningslappen på ett värme-element så kan ni väl bara skippa att läsa ett långt inlägg? 😉

/Kaj(Tech)

• skotten

Medlem
    29 augusti, 2007 vid 07:26

OOPS looks like that complaining dude swore more than I did.

• simoneburgess

Medlem
    29 augusti, 2007 vid 13:09

Nu har jag läst hela, ta mig fan! Ja, kul. Får man höra lite om Beasten också?

• skotten

Medlem
    30 augusti, 2007 vid 11:41

actually why doesnt Bresky me old mate write one?

He has ridden the beast for a while now.

• johanw

Medlem
    30 augusti, 2007 vid 12:44

mm de e nog fan han som kört den längst nästan..

• bresky

Medlem
    30 augusti, 2007 vid 12:49

tyvärr har jag inte kört rippern eller så många andra bow/sle speciellt mycke så jag har inte så mycke att jämföra med.

• skotten

Medlem
    30 augusti, 2007 vid 15:01

ooh that was definately a hint. I will hook you up.

• gogga

Medlem
    30 augusti, 2007 vid 15:53

Beasten är go som fan! Jag kör 8an och är sjukt nöjd. Den känns stabilare i luften är rippern är. Riktigt gött häng på vanliga hopp och waketricken blir jäkligt höga(kanske för att jag inte är van vid bows och använder draken för mycket?), men det är ju gött som fan!
    Däremot är den märklig som fan när man ska vattenstarta… Beter sig som ett mongo sen helt plötsligt är den uppe i luften igen utan att man fattat vad man gjort… Hur gör man?

• jakethesnake

Medlem
    31 augusti, 2007 vid 23:52

Testa min nya ripper 2008 idag. SJukt nöjd!

• skotten

Medlem
    1 september, 2007 vid 00:08

Jake has returned!, look forward to seeing you on the water, hope the injuries are not playing up.

• skotten

Medlem
    1 september, 2007 vid 05:55

look the rippehr is Loved by everyone, such a safe kite even the buggy guys are using it,

read all about it.

http://extremekites.com.au/forums/showthread.php?t=4528&page=2

no I am not surfing foil pages, a member of the skotten fanclub sent it.. she is a ”9.5” as well.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing its been a while since we had EH hype…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.