-
Ja då, det funkade…
Premiär surfen, jävligt skönt, inte så kallt som man skulle tro. Körde Techno 283 och 5.7. Full fart, fast som vanligt så var det ganska byigt. Fy fan va skönt att få komma ut på vattnet.
/Johan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ja då, det funkade…
Premiär surfen, jävligt skönt, inte så kallt som man skulle tro. Körde Techno 283 och 5.7. Full fart, fast som vanligt så var det ganska byigt. Fy fan va skönt att få komma ut på vattnet.
/Johan
Aaah fan! Körde du brädviken? eller på Brämmen sidan? Fanken! Jag är ruskigt sugen!
//Swinging Staffan and the funky bunch
höllö din jävla stav jävel .
kom å köp, kom å köp!
Snyggt jobbat. Själv riggar jag när Kungsberget stänger för säsongen. Jag antar att du körde i Brädviken?
/Seasurf
tjena johan!
funderar på att köra engeltofta i morgon(söndag).skee skut av de tjälen i gamm bakka sattumapojka.vikingline trixa me jojjorentan vippeltanten å kokkofjollan.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ja då, det funkade…
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.