Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ja litta bilder från den varma årstiden..

• pjoter

Medlem
    1 december, 2005 vid 22:30

hahaha, ja de va helt klart den bästa dagen i habo! så jävla kul å se alla drakar ramla i vattnet. grin.gif

• stellan

Medlem
    2 december, 2005 vid 07:35

Ta färgan till gedynia. Kör upp till Rewa (30 min) eller kustremsan runt Hel. Boende fixar ni på plats. 50 – 80 kr natten. Otroliga förutsättningar om det blåser.

• stellan

Medlem
    2 december, 2005 vid 07:36

sdf

• eddie

Medlem
    2 december, 2005 vid 07:54

Ja det var grejor!
    Jag gör gärna om det… skulle vara kul att dragit över ett helt gäng. kanske tidigare i vår… då det kanske är mer vindsäkert.

• zoolander

Medlem
    2 december, 2005 vid 09:21

Svar till:

Ja det var grejor!
    Jag gör gärna om det… skulle vara kul att dragit över ett helt gäng. kanske tidigare i vår… då det kanske är mer vindsäkert.

[/ QUOTE ]
    ja fy fan.. det kan nog jag också vara med på!

• luuddee

Medlem
    2 december, 2005 vid 09:29

ja hänger lätt på men det måste vara efter den 22 april….

• eddie

Medlem
    2 december, 2005 vid 14:37

Eventuellt skiter jag i att ta kitegrejorna med mig och stannar på Copacabana i Sopot. Vi kan ju alltid hålla kontakten via SMS grin.gif

• stellan

Medlem
    4 december, 2005 vid 00:25

Ja Sopot… Ena sidan av myntet…

• stellan

Medlem
    4 december, 2005 vid 00:25

… och andra sidan av myntet….

• jott

Medlem
    4 december, 2005 vid 11:01

Vad i helvete. Sen när fick de nedsupna polackerna palmer och fina damer? count me in när det blir lite varmare i vattnet och bikinisarna åker fram igen.

• eddie

Medlem
    4 december, 2005 vid 18:43

Skall stämma skiten ur dig Stellan för att du använder mina bilder för att marknadsföra dig själv o Sopot

• eddie

Medlem
    4 december, 2005 vid 19:09

Men det var inte alltid så kul

• eddie

Medlem
    4 december, 2005 vid 19:10

Då fick man titta åt ett annat håll

• eddie

Medlem
    4 december, 2005 vid 19:12

Det var nära till beachen iaf

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ja litta bilder från den varma årstiden..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.