Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ja litta bilder från den varma årstiden..
-
hahaha, ja de va helt klart den bästa dagen i habo! så jävla kul å se alla drakar ramla i vattnet.
-
Ta färgan till gedynia. Kör upp till Rewa (30 min) eller kustremsan runt Hel. Boende fixar ni på plats. 50 – 80 kr natten. Otroliga förutsättningar om det blåser.
-
Ja det var grejor!
Jag gör gärna om det… skulle vara kul att dragit över ett helt gäng. kanske tidigare i vår… då det kanske är mer vindsäkert. -
Svar till:
Ja det var grejor!
Jag gör gärna om det… skulle vara kul att dragit över ett helt gäng. kanske tidigare i vår… då det kanske är mer vindsäkert.[/ QUOTE ]
ja fy fan.. det kan nog jag också vara med på! -
Eventuellt skiter jag i att ta kitegrejorna med mig och stannar på Copacabana i Sopot. Vi kan ju alltid hålla kontakten via SMS
-
Vad i helvete. Sen när fick de nedsupna polackerna palmer och fina damer? count me in när det blir lite varmare i vattnet och bikinisarna åker fram igen.
-
Skall stämma skiten ur dig Stellan för att du använder mina bilder för att marknadsföra dig själv o Sopot
Logga in för att svara.