Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing jack i brädan

• jack i brädan

Publicerad av hengo på 24 juni, 2003 vid 13:12

min bräda(ahd t-type) har fått sig ett ganska så rehjält jack i ena spesten, ända in till det dära “grågröna”(?).
    vad jag undrar är hur jag ska laga detta på bästa sätt? känns som att jacket lätt blir större om jag inte gör någonting åt det…

hengo svarade 21 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    24 juni, 2003 vid 13:43

silvertejp, plastic padding och ståltråd, händige hengo fixar väl biffen?

• hengo

Medlem
    24 juni, 2003 vid 20:08

silvertejp? hur snyggt kan de bli? crazy.gif plastic padding? sprayfärgen placstic padding? till vad? ståltråd? crazy.gif crazy.gif crazy.gif
    finns de inget annat sätt?!! måste fixa de, känns som att den suger åt sig vatten annars!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juni, 2003 vid 22:12

Du behöver inte vara rädd att brädan suger vatten. Jag har pratat med tillverkarna då jag ville borra för fler fenor.
    /Huber

• gugge

Medlem
    25 juni, 2003 vid 07:00

Klart du kan fixa brädan, t o m snyggt och själv.

Jag har byggt brädan i ett antal år.

Förslag: ta med brädan till en Vindsurfingklubb och kolla med dom vilket material du måste använda. Alternativt en schysst båtaffär, dom brukar sälja wake boards och så. Dom vet också.

Kör hårt.

• kitelife

Medlem
    25 juni, 2003 vid 08:35

men va fan! ta lite epoxi spackel och kleta i sen slipar du lite och målar över som du tänkte från början…

ligger lagningen under färgen behöver det inte va snyggt 🙂

Ps. du är på väg ner hit va? om du inte fixat det innan så ring mig så ska jag hjälpa dig… Ds.

C U m8

• gugge

Medlem
    25 juni, 2003 vid 09:21

Korrekt. Lagningen syns inte under färgen. Gör som Pan föreslår. Billigt och blir bra.

• hengo

Medlem
    25 juni, 2003 vid 09:24

haha tack för hjälpen! jag tror jag kör på epoxylim.
    jpp, jag kommer nångång i juli

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing jack i brädan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.