Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Jacques van der Hout!!!

• mattias-j

Medlem
    17 augusti, 2010 vid 06:17

Så platt!!! Den som inte får till 42 average där får ju skämmas! Jag sätter ingen smiley här för jag menar vad jag säger…………eller???(Göteborgska)

• jester

Medlem
    17 augusti, 2010 vid 06:44

Mjo, Mattias… Men vinkeln då? Är ju inga 130 grader han kör där…

• mattias-j

Medlem
    17 augusti, 2010 vid 06:59

Men gott och väl 110…. självklart är det bra det dom gör. Men jag menar med HK´s och JvdH´s timmar på vattnet så menar jag att de får skämmas om dom inte kör 42 där och då………..eller!?

• jester

Medlem
    17 augusti, 2010 vid 07:40

Ah.. Du menade så… 🙂 Eller? 🙂

Hade hur som haver varit j-vligt kul o testa stället. Verkar faktiskt nästan roligare när det inte blåser full storm, så man kan koncentrera sig på tekniken…

• mattias-j

Medlem
    17 augusti, 2010 vid 09:14

Har finkammat flyg, då mina kollegor tycker det är långt att köra, läs(mickeÖ, mackex2). Till Barcelona t/r ca 2500:-(Norwegian) + hyrbil, ca 25 mil till La Franqui. Marseille t/r ca 1500:-(Ryanair)+ hyrbil ca 30 mil till La Franqui. Har inte kollat vad dom tar för prylarna. BB på plats ca 250:-/skalle och natt. Vi drar när nästa Tramontana håller i sig 3-4 dagar. Vi kan inte titta på längre :mad2::cool2::wink:………eller!? Ha, tryckte fel. ctrl och ? zommar. Kul!

• swe117

Medlem
    28 augusti, 2010 vid 19:39
  • thomas-althin

Medlem
    28 augusti, 2010 vid 21:37

Vi får offra några timmar i bilen Uffe! Måste testa o köra där nåen gång!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Jacques van der Hout!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.