Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag åker till Fuerte Ventura 13/1

• zilversurfarn

Medlem
    25 december, 2006 vid 11:55

OK, vad tror ni om kitevalet då?

Kör med C-drakar: 9, 12 och 16m2. Vet inte om alla får plats, om man skall välja två är det 9 o 12 eller 12 o 16 som är smartast?

Så var det bagaget då… Skall man skita i att förvarna och bara dyka upp med boardbagen eller hur har nu gjort?

• john72

Medlem
    25 december, 2006 vid 15:14

@anr 355847 wrote:

tjena anders….kommer oxå att vara vid flagb denna tid…
    men är vid sotavento vid högvatten om det blåser där nere då =)

0735 303013
    john

John,
    Låter kanon! Kan jag sms:a / ringa dig på ditt nummer ovan när jag kommer ner i februari?
    Anders Neller 0708-224466
    tjena igen anders!
    hör gärna av dig…ring eller messa…eller maila…is582@hotmail.com
    ses där nere =)[/
    QUOTE]

• john72

Medlem
    25 december, 2006 vid 15:15

@Zilversurfarn 355861 wrote:

OK, vad tror ni om kitevalet då?

Kör med C-drakar: 9, 12 och 16m2. Vet inte om alla får plats, om man skall välja två är det 9 o 12 eller 12 o 16 som är smartast?

Så var det bagaget då… Skall man skita i att förvarna och bara dyka upp med boardbagen eller hur har nu gjort?

ta me alla tre…jag tar med 16, 12 och 8…det man inte tar med saknas ju alltid…=/

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag åker till Fuerte Ventura 13/1

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.