Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag älskar Midsommar!! Kuling!!!

• Jag älskar Midsommar!! Kuling!!!

Publicerad av anonym-anvandare på 22 juni, 2004 vid 13:06

Kuling på gång – Tisdagen 22 juni
    Till och med Midsommaraftonen ser vårt kära väder väldigt lågtrycksbetonat ut. Vi har ett lågtryck som, så här i skrivande stund mitt på tisdagen, ligger strax söder om Irland. Lågtrycket fördjupas och rör sig till Nordsjön. Det blåser upp från sydost och från onsdag kväll är det nog kuling på väst- och sydkusten. På torsdag sprider sig den kraftiga vinden upp över hela södra Sveriges farvatten och under Midsommaraftonen är det blåsigt överallt. Allra blåsigast på västkusten där sydvästvinden nog blir skarp. Dessutom en hel del regn och skurar att ta hand om…
    Ola Haraldsson

Ja ja lejet ellet vilshärad på torsdag fredag!!!!!!!!!!

ola_p svarade 20 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • basse

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:14

Lejjet…. med nya AmiGu’n!! smile.gif

• ola_p

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:21

Åsa!!!! grin.gif
    63 liter, 19 cm fena, 4,1 segel… Blir det mycket bättre?
    Hoppas hoppas hoppas hoppas…
    är dessutom “nästan” ledig på fredag, jobbar bara typ till 8 eller nått… GÖÖÖTT

• mag

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:27

Gottegris med ny schysst bräda!
    /Magnus

• lars_k

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:44

Har du fått hem den? smile.gif

Otrolig träffsäkerhet varje år med vind på midsommarafton. Nästan kusligt… Fan va det ska surfas haha. =)

• basse

Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:47

blir det SV kanske ni kan lura ut mig i Åsa också…

Kongo: Den kommer på Torsdag med killens päron. Riktigt bra fraktbolag. Jag kan tänka mig Åsa om du skall ner också. Så man kan få lite guide’ning. Hörs angående detta om det blir vind. Får väl köra ett tag där och sedan sticka å köra plattvatten med Saga som skall köra småbräda hon också…

• lars_k

Medlem
    22 juni, 2004 vid 14:05

Japp. Om Åsa går av ska du få en rundtur med guide.

• mag

Medlem
    22 juni, 2004 vid 14:45

Guida honom förbi stora stygga stenen är du snäll! Eller rakt på om du är på det humöret! wink.gif
    /Magnus

• basse

Medlem
    22 juni, 2004 vid 21:07

smile.gif
    Menar du hällen där man går i ungefär eller?? Har inte hundra koll på var den är men har sett den med egna ögon…

Det finns säkert flera….

• lars_k

Medlem
    22 juni, 2004 vid 21:25

Japp. Han ska få en rejäl “nollning” i Åsa. =)

• kamaaina

Medlem
    22 juni, 2004 vid 21:27

OK, bor i Götet…vart drar man om det brallar syd på torsdag, blir nog tvungen att banga fredagen tyvärr. Åker man till Åsa, Lejet, Villshärad, Ringenäs eller vart drar man????

• basse

Medlem
    22 juni, 2004 vid 21:28

Svar till:

Japp. Han ska få en rejäl “nollning” i Åsa. =)

[/ QUOTE ]

Skönt att vara tillbaka i skolan… smile.gif

• ola_p

Medlem
    23 juni, 2004 vid 13:22

Den är ju en trevlig bekantskap… Red mer eller mindre upp på den mer eller mindre när jag seglade där… grin.gif Fast å andra sidan var det inte värre än en vattenstart så det gjorde inte så mkt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag älskar Midsommar!! Kuling!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.