Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag älskar windsurfing!!!

• Jag älskar windsurfing!!!

Publicerad av pepa på 10 december, 2005 vid 22:41

Vilken tur att jag gick från Kite till windsurfing!!! Jag förstår inte hur jag någonsin ens kunnat börja med kiteskiten. Dra åt helvete alla kajtare.

jmb svarade 18 år, 11 månader sedan 19 Medlemmar · 30 Svar
  • 30 Svar
  • styret

Medlem
    10 december, 2005 vid 22:43

har du fullt upp idag eller?

• pepa

Medlem
    10 december, 2005 vid 23:01

Nu är jag ärlig, har ju fan blivit släkt med numero dos i världen i freestyle.

• naish

Medlem
    11 december, 2005 vid 00:44

Varför har kitare badbyxor utanför deras våtdräckter?

• jmb

Medlem
    11 december, 2005 vid 08:55

Det har jag oxå funderat över! Sen när är det ok att ha boardies utanpå dräkten? Det är något av det löjligaste jag sett. Ingen respekt!

Kanske hjälper en att bli bättre sprattelgubbe?!

• jmb

Medlem
    11 december, 2005 vid 09:05

fel länk

• rasmus_w

Medlem
    11 december, 2005 vid 21:49

Svar till:

[/ QUOTE ]

Säkert av samma anledning som stålmannen har kalsingarna utanpå övriga klädseln. Vilken den nu är.

• niklas_s

Medlem
    11 december, 2005 vid 21:56

ja å ian la märke till att man på mc hammers tid, 80 talet, dansade med baddräckt utanpå våtdräckt. de va ju ett ganska intressant fenomen.

• styret

Medlem
    11 december, 2005 vid 22:15

mc hemmer är the shit…

• svenne

Medlem
    11 december, 2005 vid 23:13

Aaah men kom igen nu… Så illa kan det inte vara. Våtdräkt är inte så förbannat sexigt om man inte är lite udda lagd, så varför inte hänga på ett par bralls utanpå för att slippa se gummipyjamasen och åtminstone låtsas att det är varmt och skönt?

Jag gör det. laugh.gif

• dr-masse

Medlem
    12 december, 2005 vid 07:09

Jag brukar dra på mig ett par surfshorts utanpå kostymen på jobbet och låtsas att det är varmt å jag är på väg till surfet.

Kanske inte. Men borde?

Shortsa På!

• charlieb

Medlem
    12 december, 2005 vid 07:39

Eftersom kitare sitter häcken när de startar så skär de sönder våtdräkten på stenar och snäckskal och annat på botten. Dykardräkter har kevlarförstärkta knän så de skall hunna krypa upp på klippor utan att förstöra sin dräkt. Kitare har Billabong och Qicksilver shorts.
    Lite info så här på måndagmorgon…

c.man

• bonasurf

Medlem
    12 december, 2005 vid 08:58

Bara så ni vet det så kör ingen mindre än Kristofer Living med shorts utanpå våtdäkten. Visserligen utanpå shorty men de fakto är det så.

• jmb

Medlem
    12 december, 2005 vid 17:50

Vindsurfare har riggat sittandes på arslet i rätt lång tid utan att behöva boardies utanpå dräkten så den håller inte.

Jag tycker det ser för jävligt ut oavsett vilken bakdel dom skyler.

Living kanske e en garderobs-sprattelgubbe? Vem vet?

• bill

Medlem
    12 december, 2005 vid 19:21

Svar till:

[/ QUOTE ]
    Om man är lite trött som jag och läser utanför som under får den här tråden en helt annan dimension grin.gif

• stinger

Medlem
    12 december, 2005 vid 19:32

Hmm de sitter väl inte riktigt så kontrollerat som man gör när man riggar utan mer draggar med bakdelen (!) och då håller Charlie B:s resonemang.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag älskar windsurfing!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.