Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Jag älskar windsurfing!!!
-
men vafan dudes. de finns ingen praktiskt anledning med badbyxer utanpå dräckten. ofta man skulle använda 800 kroners badbyxer för att skydda sin våtdräckt lixom på me badbyxerna å låt svenska folket glömma 80talets rosa-trekantsegel-tysksprattelgubb-style. ians gammla våtdräckt lixom, de e sånt som gör att vindsurfing fortfarande har kvar sitt brädseglingsrykte.
-
Kanske dags att släppa denna tråd…
Kitare gillar sitt och vi vårt och om sanningen skall fram tycker i alla fall jag att våtdräkter till sin natur är mindre önskavärda? Kitare och vindsurfare vill båda nog helst ha bara shorts, eller? -
Jo, smaken e ju som baken. Tråkigt vore det om vi alla var lika
Svar till:
men vafan dudes. de finns ingen praktiskt anledning med badbyxer utanpå dräckten. ofta man skulle använda 800 kroners badbyxer för att skydda sin våtdräckt lixom på me badbyxerna å låt svenska folket glömma 80talets rosa-trekantsegel-tysksprattelgubb-style. ians gammla våtdräckt lixom, de e sånt som gör att vindsurfing fortfarande har kvar sitt brädseglingsrykte.
[/ QUOTE ]
-
Nä, fan det här kan vi inte släppa hur som helst. Nu tycker jag vi går till botten med detta fenomen!
/Tomas -
Ok, lite teorier.
1: Kitesurfarna är högst förvirrade och pårökta varenda gång de drar på sig gummit och gör därför allt i fel ordning. (ungefär som att sätta på sig våtisen bakofram, samt utåin, samt spegelvänd)
2: Tvångstankar syndromet. “-jag har en blå drake, och måste därmed matcha, eftersom bara svart, eller liknande våtdräkt helt enkelt blir ful tillsammans med drakens orgasmiska färgsprudling”
3: Det är helt enkelt skithäftigt, och nästa års mode är tajta jeans över dräkten, samt huvtröja.
4: Det är praktiskt med badbyxor över dräkten, för då sitter vet dom var dom skall sätta midjeselen och hjälmen.Nån som vill fylla på?
Ha d gott o go jul
-
att irritera folk? en anledning som aldrig får underskattas!! (och det verkar ju funka)
-
Svar till:
Ok, lite teorier.
1: Kitesurfarna är högst förvirrade och pårökta varenda gång de drar på sig gummit och gör därför allt i fel ordning. (ungefär som att sätta på sig våtisen bakofram, samt utåin, samt spegelvänd)
2: Tvångstankar syndromet. “-jag har en blå drake, och måste därmed matcha, eftersom bara svart, eller liknande våtdräkt helt enkelt blir ful tillsammans med drakens orgasmiska färgsprudling”
3: Det är helt enkelt skithäftigt, och nästa års mode är tajta jeans över dräkten, samt huvtröja.
4: Det är praktiskt med badbyxor över dräkten, för då sitter vet dom var dom skall sätta midjeselen och hjälmen.Nån som vill fylla på?
Ha d gott o go jul
[/ QUOTE ]
Haha fan va gött påmenner mig om min syster som för första gången fick på sig min våtdräkt utåin och bakåfram och sedan klagade på passformen!
-
eller den fylliga kvinnan som skulle låna en våtdräkt av öcc, fick på sej den bakofram och kom ut till kennta med dragkedjan fast på mitten och bad om hjälp.
/styret nach der arbeit
-
Allt snack om kitarnas boardies har gett mig en lysande ide:
Eftersom vanliga brallor är ganska mycket dyrare än ett par kallingar kan man ju skydda sin brallor genom att ta på kallingarna utanpå -
Man måste vara superhjälte om man ska ha kallingarna utanpå brallorna.
Är du en superhjälte? -
Svar till:
Haha fan va gött påmenner mig om min syster som för första gången fick på sig min våtdräkt utåin och bakåfram och sedan klagade på passformen!
[/ QUOTE ]
När vi var i fjällen när vi var små var det en tjej som inte kunde knäppa pjäxorna, hon hade satt på dem på fel fot!
-
Har sett en del wakeboard åkare med badbrallorna utanpå våtdräkten också. Det kanske bevisar att det är en fjantsport det med.
Logga in för att svara.