Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Jag behövde denna
-
Jag behövde denna
Publicerad av frisk på 26 augusti, 2006 vid 22:48sa kompisen och gav mig i present, hur ska jag tolka det?…
fastforward svarade 18 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Hehe en sådan där kille surfar i min toa också. Riktigt tuff. Synd bara att de inte finns att köpa i sverige. 😉
-
Jag har sett denna på EKO:- Stormarknad, finns på div orter i Sverige!
-
Nästan så vi borde göra en gruppbeställning, som med Tricktionary! Svenne? 🙂
-
Köpte en sådan.. o måste säga att den tog slut rätt fort.. sedan sticker segletoppen upp ovanför toasitsen någon millimeter så man får den mot låret när man är i sitt esse 🙂 så den passar bättre som prydnad och coolhetsfaktor pryl än i toan.. så den får [][] två toa rullar av fem möjliga i betyg.
-
Ha Ha precis en sån köpte jag idag på City Gross (i Mantorp). Min sambo tyckte det var passande med en surfare i toaletten 🙂
-
Vänta nu, är tanken att denna lilla gynnare ska surfa omkring i toalettstolen och ha kul ända tills någon lägger en kabel på honom eller sitter han limmad i kanten. Timmar, kanske dagar utan vind och vågor. Och så plötsligt… piss och skit och sedan blir han spolad. Låter lite som livet som vindsurfare för mig… I vilket fall som helst så tycker jag synd om honnom.
-
robinthewater wrote:Vänta nu, är tanken att denna lilla gynnare ska surfa omkring i toalettstolen och ha kul ända tills någon lägger en kabel på honom eller sitter han limmad i kanten. Timmar, kanske dagar utan vind och vågor. Och så plötsligt… piss och skit och sedan blir han spolad. Låter lite som livet som vindsurfare för mig… I vilket fall som helst så tycker jag synd om honnom.
ROFLMAO 😀
Logga in för att svara.