Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag behövde denna

• jomensaatt

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 09:20

Hehe en sådan där kille surfar i min toa också. Riktigt tuff. Synd bara att de inte finns att köpa i sverige. 😉

• inge

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 12:24

Jag har sett denna på EKO:- Stormarknad, finns på div orter i Sverige!

• macl3an

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 17:37

Nästan så vi borde göra en gruppbeställning, som med Tricktionary! Svenne? 🙂

• pure

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 19:34

Köpte en sådan.. o måste säga att den tog slut rätt fort.. sedan sticker segletoppen upp ovanför toasitsen någon millimeter så man får den mot låret när man är i sitt esse 🙂 så den passar bättre som prydnad och coolhetsfaktor pryl än i toan.. så den får [][] två toa rullar av fem möjliga i betyg.

• stinger

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 19:46

Ha Ha precis en sån köpte jag idag på City Gross (i Mantorp). Min sambo tyckte det var passande med en surfare i toaletten 🙂

• robinthewater

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 20:22

Vänta nu, är tanken att denna lilla gynnare ska surfa omkring i toalettstolen och ha kul ända tills någon lägger en kabel på honom eller sitter han limmad i kanten. Timmar, kanske dagar utan vind och vågor. Och så plötsligt… piss och skit och sedan blir han spolad. Låter lite som livet som vindsurfare för mig… I vilket fall som helst så tycker jag synd om honnom.

• fastforward

Medlem
    28 augusti, 2006 vid 10:36
    robinthewater wrote:
    Vänta nu, är tanken att denna lilla gynnare ska surfa omkring i toalettstolen och ha kul ända tills någon lägger en kabel på honom eller sitter han limmad i kanten. Timmar, kanske dagar utan vind och vågor. Och så plötsligt… piss och skit och sedan blir han spolad. Låter lite som livet som vindsurfare för mig… I vilket fall som helst så tycker jag synd om honnom.
    ROFLMAO 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag behövde denna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.