Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Jag besökte Åsa idag…

• Jag besökte Åsa idag…

Publicerad av _frippe_ på 21 juli, 2009 vid 20:20

Idag har jag varit och besökt Åsa. Ibland är det kul att dela med sig och idag var vi faktiskt fem Stockholmare som delade Åsa med ca 30 personer till. Åsa är alltså ett surfställe söder om Göteborg som levererar fina förhållanden vid västliga vindar. Jag körde 4.5 med bra drag hela tiden och det blev två stycken 1,5 timmars repor på det inre revet. Även om det var svårt att hitta bra vågor var detta en härlig dag med solsken, bra med vind och sideshore. Åsas inre rev visade sig vara ett klart snällare bryt än det lika steniga Torö som man är van vid.

I denna tråd finns lite bilder från dagen. Jag fastnade i bakgrunden på den första bilden.[IMG]https://blogger.googleusercontent.com/tracker/6416145959767133518-3815863186611058524?l=life-of-frippe.blogspot.com[/IMG]

Mer…

_frippe_ svarade 15 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Branschnyheter Jag besökte Åsa idag…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.