Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Jag blir snart knäckt!
-
Jag blir snart knäckt!
Publicerad av nicko_ på 9 juli, 2003 vid 17:11Var sjutton är vinden…??? Eftersom jag inte har mycket till semester denna sommar och sitter och sliter på jobbet så hade det ju varit kul om man kunnat surfa på kvällarna och helgerna men icke!
Vinden är ju som bortblåstkesse svarade 21 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Imorgon ska det blåsa bra. Ta din buss upp till Väddö vid Mats väg så får du smaka på bra vindsurfing. Det ska jag göra, någon mer som hakar på?
-
Tja!
Undrar hur bra det kommer att smaka !? Det är ingen jättebra prognos för att åka till väddö men det kan vara värt får vi hoppas..Ps.
Tänk på att det är myckat stugfolk ute den här tiden så parkera så bra som möjligt. -
Jag tror det blir riktigt bra. Nord 7-10 m/s är väl ingen dålig prognos. Jag körde där upp i söndags på nordost 6-7 m/s uppmätt med vindmätare och det var bra. Jag var helt ensam i strålande solsken. Att det blir ren nordlig vind är väl ok, eller?
-
Ja Nordligt är toppen! men åker man till väddö vill man ha kuling
med StoOora vågor
Vi Syns där !
Man glömmer ju aldrig den här dagen förra året..
-
Tjena Gurra!
Hur hittar man till Väddö? Funderade annars på Erstavik imorgon om man nu kan komma ifrån detta förbannade jobbet någon gång. Sitter där nu! -
Här blir det vind ibland, men man kan bli knäckt ändå. Gissa när jag riggade ikväll…
Nu får det fanimej bli danmark snart. -
Ser ut som indexkurvan på min aktie portfölj..he he
Förmodar att du stressade ut till surfet bara för att hinna få några timmar, med stora förhoppningar, och var riggad och klar kl18,02
hmm jag känner till det där. -
Hehe Kongo
Var ute kl 1630-1830 i Hällsvik i perfekt 9.8 vind lätt överriggad med sträckta vrister. Prickade in vinden perfekt,trodde det skulle lägga sig men det drog på bra!!
Mvh Semesterspeedjanne gbg
-
”Man glömmer ju aldrig den här dagen förra året.. ”
Var exakt surfade ni? Jag vill också prova på dem vågorna till hösten.
-
vind imorgon säger ni? säger inte smhi,,,kan det bli i blekinge med?
-
Imorn blir de bligg över hela jävla västsvergie fy fan, dags å flytta snart
-
Jag har också skitlite semester och har lärt mig att i Sverige blåser det inte på somamren. Rekomenderar därför dig att dra ner till Danmark. Där blåser det!
Sen undrar jag precis som någon annan, hur hittar man till Väddö. Såg ju bra ut på kortet. Eller var det en endagsföretelse.
Logga in för att svara.