Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag blir snart knäckt!

• Jag blir snart knäckt!

Publicerad av nicko_ på 9 juli, 2003 vid 17:11

Var sjutton är vinden…??? Eftersom jag inte har mycket till semester denna sommar och sitter och sliter på jobbet så hade det ju varit kul om man kunnat surfa på kvällarna och helgerna men icke!
    Vinden är ju som bortblåst grin.gif

kesse svarade 21 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • gurra1978

Medlem
    9 juli, 2003 vid 17:14

Imorgon ska det blåsa bra. Ta din buss upp till Väddö vid Mats väg så får du smaka på bra vindsurfing. Det ska jag göra, någon mer som hakar på?

• boman

Medlem
    9 juli, 2003 vid 17:33

Tja!
    Undrar hur bra det kommer att smaka !? Det är ingen jättebra prognos för att åka till väddö men det kan vara värt får vi hoppas..

Ps.
    Tänk på att det är myckat stugfolk ute den här tiden så parkera så bra som möjligt.

• gurra1978

Medlem
    9 juli, 2003 vid 17:36

Jag tror det blir riktigt bra. Nord 7-10 m/s är väl ingen dålig prognos. Jag körde där upp i söndags på nordost 6-7 m/s uppmätt med vindmätare och det var bra. Jag var helt ensam i strålande solsken. Att det blir ren nordlig vind är väl ok, eller?

• boman

Medlem
    9 juli, 2003 vid 17:51

Ja Nordligt är toppen! men åker man till väddö vill man ha kuling laugh.gif med StoOora vågor laugh.gif

Vi Syns där !

Man glömmer ju aldrig den här dagen förra året.. smirk.gif

• nicko_

Medlem
    9 juli, 2003 vid 18:03

Tjena Gurra!
    Hur hittar man till Väddö? Funderade annars på Erstavik imorgon om man nu kan komma ifrån detta förbannade jobbet någon gång. Sitter där nu!

• lars_k

Medlem
    9 juli, 2003 vid 18:18

Här blir det vind ibland, men man kan bli knäckt ändå. Gissa när jag riggade ikväll…
    Nu får det fanimej bli danmark snart.

• boman

Medlem
    9 juli, 2003 vid 18:37

Ser ut som indexkurvan på min aktie portfölj..he he
    Förmodar att du stressade ut till surfet bara för att hinna få några timmar, med stora förhoppningar, och var riggad och klar kl18,02
    hmm jag känner till det där.

• speedjanne

Medlem
    9 juli, 2003 vid 18:40

Hehe Kongo
    Var ute kl 1630-1830 i Hällsvik i perfekt 9.8 vind lätt överriggad med sträckta vrister grin.gif. Prickade in vinden perfekt,trodde det skulle lägga sig men det drog på bra!!

Mvh Semesterspeedjanne gbg

• gurra1978

Medlem
    9 juli, 2003 vid 18:47

”Man glömmer ju aldrig den här dagen förra året.. ”

Var exakt surfade ni? Jag vill också prova på dem vågorna till hösten.

• lars_k

Medlem
    9 juli, 2003 vid 19:13

Japp, fick ett par repor vid 18…sen var det slut… wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2003 vid 19:59

vind imorgon säger ni? säger inte smhi,,,kan det bli i blekinge med?

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2003 vid 20:06

Imorn blir de bligg över hela jävla västsvergie fy fan, dags å flytta snart

• kesse

Medlem
    10 juli, 2003 vid 08:07

Jag har också skitlite semester och har lärt mig att i Sverige blåser det inte på somamren. Rekomenderar därför dig att dra ner till Danmark. Där blåser det!

Sen undrar jag precis som någon annan, hur hittar man till Väddö. Såg ju bra ut på kortet. Eller var det en endagsföretelse.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag blir snart knäckt!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.