Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing jag döör..

  • ric

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 22:04

    kom till Gävle annars kan ni surfa alla dagar jag jobbar. planera in baksmällor o tvättdagar m.m då ja e ledig.

  • sidpiraya

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 08:33

    Kan passa på att säja att man kan ju köpa min fuel 17 2005:a i nyskick så kan man ju surfa osså i bara lita vind, jag menar så inte alla måste dööö

  • annas

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 08:41

    eller min 20a… använd ca 3 gånger

  • sidpiraya

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 08:47

    he he jag lägger på en liten bonus på min kajt jag viskar jätte snabbt och jätte tyst vägen till Vomb så om man mot all förmodan skulle förstå vad jag sa så kan man faktisk alltid surfa sen. Så missa inte detta helt otroliga erbjudande bara för dig kompis 🙂

  • psychonauten

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 10:48
    sidpiraya wrote:
    he he jag lägger på en liten bonus på min kajt jag viskar jätte snabbt och jätte tyst vägen till Vomb så om man mot all förmodan skulle förstå vad jag sa så kan man faktisk alltid surfa sen. Så missa inte detta helt otroliga erbjudande bara för dig kompis 🙂

    Ja annars kan man ju googla på vomb eller vombsjön. ser riktigt fint ut. Antar att vinden får bra fart över kullarna där?

  • fredde

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 10:59

    Nä men åk du till vombsjön det tycker jag, så slipper vi dig i allefall…. Tro fan inte att vi kallar sveriges bästa vågspot sitt riktiga namn. Och i så fall skulle det vara i en insjö!

    psychonauten wrote:
    sidpiraya wrote:
    he he jag lägger på en liten bonus på min kajt jag viskar jätte snabbt och jätte tyst vägen till Vomb så om man mot all förmodan skulle förstå vad jag sa så kan man faktisk alltid surfa sen. Så missa inte detta helt otroliga erbjudande bara för dig kompis 🙂

    Ja annars kan man ju googla på vomb eller vombsjön. ser riktigt fint ut. Antar att vinden får bra fart över kullarna där?

  • skejtar_henke

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 11:11

    så synd om dig anna.. Du är ju kanppt ute nån ting…

  • skotten

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:04

    ha ha, secret spot…. If anyone wants to know where it is, look at the name of the photos posted a while back…..

    nOOb invasion warning bandanna dude!

    (kidding)

    Tony

  • gh0st

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:09

    We had nice wind yesterday on our secret spot as well, about 7 m/s but no waves as we usually have. Don’t tell em where it is though Tony.

  • skotten

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:35

    aww man, you blew it… I suppose you are gonna go and tell them about the house full of chicks in Bikinis that insisted they pump up our kites for us, launch them and then have pillowfights until we come back in so they can help land us….. Man, that was supposed to be our secret….. Now Sid knows about everything….

  • fifi

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 14:31

    Det är så det kommer vara hos Johan på Lördag Skotten…Johan har alltid en massa bikinibrudar i sin trädgård…fast när det är fotboll så pumpar de inte era kites, utan fyller glasen med öl och
    har ett brett leende!

  • fredde

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 14:33

    E det du i bikini skrämmer du ju bort varenda pöjk på flera mil….

  • fifi

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 14:37

    Lugn, lugn det är inte jag i bikini och flera mil hade inte räckt…hela Europa hade fått fly:)

  • skotten

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 21:36

    naaaaaah Fifi!! dont be sooo modest, tell you what, we both turn up in bikinis and give the guys something to stare at instead of their football!!

  • gh0st

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 07:42
    skotten wrote:
    naaaaaah Fifi!! dont be sooo modest, tell you what, we both turn up in bikinis and give the guys something to stare at instead of their football!!
    ….now im torn between fascination and sheer panic. :shocked:
Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing jag döör..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.