Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing jag döör..

  • fredde

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 17:54

    Asssssssåååååååå………. Nu Dör Jag På Riktigt!!!!!!!!!!!!!

  • matthias

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 18:05

    jag dog för 5 min sen

  • hugeo

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 07:54

    ni får invadera klagshamn

  • skotten

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 09:46

    ha ha, Klagshamn, what a joke…. I live pretty close, so Nick and I went down to check out the chances of riding there… just to be confronted with a big ass “NO KITEBOARDER DUDES ALOWED HERE”

    Didnt say anything about dudes in Bikinis though… so maybe I could still get away with being there……

  • annas

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 09:47

    men var där vind när ni var där? var det igår? vattnet är fritt..

  • pjoter

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 10:19

    skotten, bry dig inte så mkt om den skylten. bara att rigga utanför och köra. en bra ide är att va trevlig och väja rätt mkt för vindsurfarna så slipper dom bli sura och kanske tillåmed slutar med sitt löjliga låtsasförbud.

    och tänk på att det kan va rätt hardcore att krascha och driva mot flintapiren.

  • skotten

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 11:06

    ahh no problems then!! of course I will be nice, I am the nicest there is in the whole land of nice!… Lets see how the windsurfers handle a kiter out there.. I really dont wanna make them all noisy and give us local guys a problem.. thats whay I thought it best just to stay away from them.

  • jonaish

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 20:25
    pjoter wrote:
    skotten, bry dig inte så mkt om den skylten. bara att rigga utanför och köra. en bra ide är att va trevlig och väja rätt mkt för vindsurfarna så slipper dom bli sura och kanske tillåmed slutar med sitt löjliga låtsasförbud.

    och tänk på att det kan va rätt hardcore att krascha och driva mot flintapiren.

    hardcore är att inte va trevlig, väja inte mkt för vindsurfarna och skit i förbudet [vad de nu är för förbud??] ää skit i det iaf… de e ju bara ett låtsasförbud än då 😀

    ((( skrev det här för att utöka till fler inlägg )))

  • annas

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 21:16

    fast det va en sjukt fet vindsurf-gubbe förra året som kom på sin sjukt feta bräda i full fart och skrek fula ord och sen skulle han köra på mig i typ 40 knop och jag fick kasta mig åt sidan.. så om du ser honom så var sjukt otrevlig, tack

  • pjoter

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 21:42

    att du inte letade upp honom på stranden å bara knockade honom. en fet ball gubbe skulle ju ändå aldrig våga säga till nån att han blev nerslagen av en tjej.

  • egan

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 22:32

    riktigt soft! göran holm har fixat lite billig arbetskraft från öst. kommer stå 550 000 polacker o blåsa längs näsets kustremsa alla vindfria dagar. ännu en fet anledning till att vara blå, rik och skita i alla andra.

  • pjoter

    Medlem
    12 juni, 2006 vid 04:59

    🙂 🙂 .

  • psychonauten

    Medlem
    12 juni, 2006 vid 05:56

    Van va kitesurfare verkar vara ett otrevligt pack.. Usch!
    Wannabe vågsurfare som inte bor tillräckligt långt söder ut för att kunan rippa
    vågor på klassiskt sätt, och håller sina spots hemliga, för att ingen annan ska kunna njuta..

    usch.. Elaka, egoistiska otrevliga och säkert militanta och sällan nyktra.

  • jonaish

    Medlem
    12 juni, 2006 vid 06:11

    mm samma på vindsurfing vs kite tråden på vindsurfing konfen…

    vindsurfarna fattar inte att de e dom själva som är problemet ute på sjön och att de e dom som kör skit dåligt å söker en krock med en kajtare så de kan börja jävlas med oss å få sporten förbjuden…. typ 🙁

  • johanw

    Medlem
    12 juni, 2006 vid 06:41
    psychonauten wrote:
    Van va kitesurfare verkar vara ett otrevligt pack.. Usch!
    Wannabe vågsurfare som inte bor tillräckligt långt söder ut för att kunan rippa
    vågor på klassiskt sätt, och håller sina spots hemliga, för att ingen annan ska kunna njuta..

    usch.. Elaka, egoistiska otrevliga och säkert militanta och sällan nyktra.

    du verkar ju inte så trevig du heller..

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing jag döör..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.