Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jag drar till Habo sen
-
Jag drar till Habo sen
Publicerad av annas på 15 augusti, 2006 vid 08:45Om det inte regnar och åskar alltför mkt. vindne ska ju vrida till SV. Någon annan som tänkt dra dit?
johanw svarade 18 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Kollar vinden och väntar tills det vrider till SV. Borde bli bra vid 14-15 så då är jag där.
/Magnus
-
börjar se bra ut med vinden. Jag drar om 1h om det inte åskar
-
Tjena jag undrar hur vinden var i habo idag? var det bara skit eller gick det att surfa. va på ribban och gjorde några försök men den var för jävla byigt.
ha det gytt! //Kyrra -
Jag var där ute från 14.45. Vinden kom vid 15.30 ungefär.
Det såg inte så mycket ut för världen i början men en liten bit ut var det bra tryck (8-10m/s) så man lät sig lite luras av den lugna ytan.Det blåste i alla fall 8-10 fram till 17. Sedan ökade det till 10-13.
Lite småbyigt men inte för byigt utan helt OK. Skön dag!!
-
Mattijas wrote:Dog helt efter 14:00
jag körde 5a ett litet tag typ vid 18
-
Ngn som ska ut en tur imorgon förmiddag. Verkar kunna blåsa till 11.
Habo eller Parkvägen…. -
AnnaS wrote:Mattijas wrote:Dog helt efter 14:00
jag körde 5a ett litet tag typ vid 18
Riktigt gött o se femman i luften, ruskigt tryck i nian hela vägen mellan 19-21…härlig kväll…lagom med folk o till o med solen tittade fram, fantastiskt…ger mersmak inför hösten!
-
ja de va ingen dålig dag helt sjukt att inden kunde va så stabil hela dagen o kvällen trotts att regn o alla luriga moln.. hoppas på fler dagar som igår
Logga in för att svara.