-
jag drar till öland
så platts i bilen från norra småland till Öland finns på SÖNDAG!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › jag drar till öland
så platts i bilen från norra småland till Öland finns på SÖNDAG!
Gott Walle vilket ställe gäller? Blir det downwind kanske? Hittar du ingen att samåka med och du inte vill va ensam så skicka ett pm.
jag åker från norrköping ner till walle…så om nån vill med härifrån så går nog det bra med 🙂
efter att ha kollat gurun blev jag osäker… ska blåsa bättre här hemma, rak sydlig = Hallmare!
dessutom ser det ut att blåsa fint redan i morgon eftermiddag här, surf i Västervik eller gamleby 🙂
men Öland lockar alltid så jag bestämmer mig i morgon.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › jag drar till öland
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.