Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag har blivit en såndär

• Jag har blivit en såndär

Publicerad av psychonauten på 21 juli, 2007 vid 15:27

Som åker med shorts utanpå dräkten.

Hade et hål i häcken på min dräkt så jag började använd shorts för at inte visa mina kronjuveler, men nu kommer dom att fortsätta åka på!

Det känns bättre helt enkelt, och man ser inte ut som en säl.
    Varför ska man inte kunna se estetisk ut när man kör?

Fåfängan på andra områden är det ju ofta inget fel på hos merparten av folk, men på stranden är det tabu.

Japp, så nu e man en brat. 😉

svinet svarade 16 år, 7 månader sedan 20 Medlemmar · 28 Svar
  • 28 Svar
  • snygging

Medlem
    21 juli, 2007 vid 15:48

@psychonauten 399074 wrote:

Hade et hål i häcken på min dräkt så jag började använd shorts för at inte visa mina kronjuveler, men nu kommer dom att fortsätta åka på!

Fåfängan på andra områden är det ju ofta inget fel på hos merparten av folk, men på stranden är det tabu.

Min kompis svinet brukar oxå visa sin bästa sida till på stranden!!!!

• jonaish

Medlem
    21 juli, 2007 vid 15:54

Nu fattar jag varför han heter “svinet”!

• blackadder

Medlem
    21 juli, 2007 vid 15:56

@psychonauten 399074 wrote:

Det är ju bara det att det inte ser estetiskt ut. Ungefär som att ha på sig långfillingar och shorts när det inte är riktigt den där goa sommarvärmen, en syn man inte ser alltför ofta.

• kvabbso

Medlem
    21 juli, 2007 vid 18:00

Jag var oxå en motstådare en gång i tiden. Men när man blivit herrassad av windsurfare värre än gråtrutar kring en turist med varmkorv i sommar. Vill….nä måste man göra en staitment. Jag tillhör inte er!:tongue: Jag har brallorna på

• walle

Medlem
    21 juli, 2007 vid 19:53

det sparar på våtdräkten, helt klart!

visst, kitepants sparar ännu mera på dräkten men där går faen gränsen…

boardshorts ser inte lika tyskt ut iaf.

• sourra

Medlem
    21 juli, 2007 vid 21:30

När är det man spar på dräkten? När man går på röven på stranden? Jag inbillar mig att det som spar dräkten mest är om man har en rash guard mellan dräkten och selen. Det blir lite som när man leker Ankeborgs Stad och går med bar underkropp.

• selle

Medlem
    21 juli, 2007 vid 21:51

Gott o höra!

Våga vägra trillingnöt!!

HAHAHA

DECLINE OF THE WINDSURFING MONOPOLY!

😀

• kasimir

Medlem
    21 juli, 2007 vid 22:34

Jävla clowner vad fan är det för fel med att se ut som en säl? Alla tjejer tycker ju sälar är söta.

• mcdplb

Medlem
    21 juli, 2007 vid 22:36

@Blackadder 399088 wrote:

Det är ju bara det att det inte ser estetiskt ut. Ungefär som att ha på sig långfillingar och shorts när det inte är riktigt den där goa sommarvärmen, en syn man inte ser alltför ofta.

Lät intressant det där med långfillingar och shorts när det inte är riktigt den goa sommarvärmen…..

• mcdplb

Medlem
    21 juli, 2007 vid 22:39

Varför är det ingen som tillverkar våtdräkter som är hudfärgade???? Då hade ju allt sett naturligt ut! 😉

• dabban

Medlem
    22 juli, 2007 vid 00:34
    MCDPLB;399170 wrote:
    Varför är det ingen som tillverkar våtdräkter som är hudfärgade???? Då hade ju allt sett naturligt ut! 😉

Bra ide 😀 ska vi starta upp ett märke med olika hudfärger 😛 haha.. vilket jobb det hade varit 🙂

• blackadder

Medlem
    22 juli, 2007 vid 09:24

@kasimir 399168 wrote:

Jävla clowner vad fan är det för fel med att se ut som en säl? Alla tjejer tycker ju sälar är söta.

Ja, och fan vet om dom tycker att en säl med shorts är söt? Skydda dräkten med ett par boardshorts för 600 spänn… jag vet inte riktigt.

• zo0

Medlem
    22 juli, 2007 vid 11:43

Det e boardshortsen som gör en till kitesurfare 😉

• kasimir

Medlem
    22 juli, 2007 vid 14:54

@zo0 399223 wrote:

Det e boardshortsen som gör en till kitesurfare 😉

Det är boardshortsen som gör dig till en 16-årig clown.

• pepa

Medlem
    22 juli, 2007 vid 15:04

A fy fan man ser ju ut som ett riktigt nöt med shorts utanpå lång våtdräkt. Utanpå shorty akompanjerat av en t-shirt ser det däremot ut som man kör i Karibien och inte kalla Svedala.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag har blivit en såndär

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.