Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Jag har inga kompisar, och lite annat…

• Jag har inga kompisar, och lite annat…

Publicerad av adde på 23 december, 2005 vid 10:47

Saknar mina kompisar från gammla steffo – kan man importera dessa eller är det till att skaffa nya?

Saknar också funktionen att man kan välja från sina-kompisar-listan när man skickar PM (fast att den listar alla användare som börjar på de tre första bokstäverna man skriver var coool!)

Vidare är bräda och rigg/kite utbytt mot extra1 osv. Men det kanske ligger i skin:et snarare än i databasen.

Funktionen att man som default för url:en som text i länken är okej tycker jag (nu kör jag inte WYSIWYG editorn)

/adde

adde svarade 19 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • imported_admin

Medlem
    23 december, 2005 vid 14:15

Du får lägga till dina polare själv.
    Det kanske finns något hack som gör att man kan välja polare från en lista.
    Rigg/kite mm är fixat.

• alexasu

Medlem
    23 december, 2005 vid 16:54

jag saknar fortvarande “hemmaspot”.

• adde

Medlem
    25 december, 2005 vid 20:55
    admin wrote:
    Du får lägga till dina polare själv.
    Det kanske finns något hack som gör att man kan välja polare från en lista.
    Rigg/kite mm är fixat.

Funktionen med att det skapas en lista användarnamn fungerar säkert lika bra. En annan kul finess är att kompisar visas med “+” efter i onlinelistan. Fiffigt. Jag börjar gilla det nya formatet mer och mer!

/adde

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Jag har inga kompisar, och lite annat…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.