Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing jag har kommit på världens bästa ide!

• jag har kommit på världens bästa ide!

Publicerad av naish på 25 januari, 2004 vid 12:07

Nu behöver vi inte frysa mera på vinter gubbs smile.gifJag kom på en sak som man omöjligt kan frysa om händerna.Lyssna väldigt noga nu! wink.gifMan går in i en golfaffär och frågar om vinterhandskar som man kan ha på vintern när man spelar golf.Det som är väldigt bra med vintergolf handsken är att den är väldigt tunn och MYCKET smidig!Efter det köper man ett par diskhandskar och trär över vintergolfhandskar!!Är inte detta en sjukt bra ide?? grin.gif

grahn svarade 21 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • jonasp

Medlem
    25 januari, 2004 vid 12:20

Diskhandskar eller Skyddshandske 9 är också bra.
    Det som e svårt är att det kan börja rinna in i handsken från dräkten efter en tids segling.

• naish

Medlem
    25 januari, 2004 vid 12:40

men man kan ju ta silvertejp och tejpa runt om och sedan stoppa in den i våtdräkten…

• ollefax

Medlem
    25 januari, 2004 vid 14:16

Har du provat eller är det bara på ide stadiet?

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2004 vid 14:57

Jag såg en film om ett par gubbs som skulle rymma från ett fängelse i alaska eller nåt´. De smorde in sig i klistrigt universalfett det kanske kan va nåt? grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    25 januari, 2004 vid 15:25

Du menar ”Runaway train”. Den är bra!

• naish

Medlem
    25 januari, 2004 vid 16:02

jag har inte provat den än men jag ska lätt göra det grin.gif

• tobba

Medlem
    25 januari, 2004 vid 17:05

Varför inte bara lägga ner sverige? Så jävla överreklamerat land! Bara halvdanna årstider.

• grahn

Medlem
    25 januari, 2004 vid 18:54

har testat med silvertejp…
    man får kramp direkt..
    bästa är att ta på sig dräkten när diskhandskarna sitter på.. blir lixom ett överlapp.. funkar bra..//grahn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing jag har kommit på världens bästa ide!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.