Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jag kan varmt rekommendera Kiteshoppen.se!!!
-
Jag kan varmt rekommendera Kiteshoppen.se!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 22 juli, 2003 vid 21:37Efter mycket letande efter Naish orginal linor, så har jag äntligen hittat dessa, beställda o på väg dagen efter!!
Mycket bra gjort av dom.
Så är ni ute efter Naish grejer som iövrigt verkar vara svårt att få tag i, så kolla in http://www.kiteshoppen.sezoolander svarade 21 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
jag vill varmt rekommendera megmax dom e ochså skitbra på alla möjliga grejer
-
Jag kan också rekommendera kiteshoppen. Jag beställde en Slingshot Fuel 15 med en Liquid Force Picklefork 161 bräda i måndags förmiddag och kunde hämta den på postutlämningsstället i går kväll.
Brädan hade dock en liten skadasom jag skall ta upp med dom.
-
När vi ändå är igång så tänkte jag rekommendera mig.
Jag är faktiskt riktigt bra. Kanske inte på att kitesurfa än men när jag bestämmer mig för att beställa nåt så gör jag det och får alltid det jag beställer. Helt otroligt faktiskt. Så ska ni vara någon annan ska ni vara mig, helt klart.
ANONYM
-
Fàr man skador i sin pickle fork kan jag rekomendera epoxi lim som man sedan sandpapprar till lite. Har ett par sàdana lagningar som nu hàllt i tre àr.
/B
-
jag rekomenderar att inte slå sig på fyllan! ajajaj.. leka fightclub är inte heller bra..
-
Tanken med tråden var att jag tänkte ”hjälpa” er andra där ute som letar efter ”reservdelar” till era Naish Kites.. och inte få en massa ”ordbajsare” som inte har nåt bättre för sig att svara.. men visst håll upp tråden, det är bra!:)
Har iallfall fått grejerna idag (tog 2dagar ifrån beställning!!) och är helnöjd!
DET TACKAR JAG FÖR!! -
Men lugna sig lite nu.
Det finns ingen anledning att brusa upp. Lägger man in en tråd kan man väl vänta sig lite ordbajsare.
Jag, som är en riktig ordbajsare, är alltid skeptisk till alla rekommendationer här i Steffo. I synnerhet från anonyma personer som rekommenderar försäljare i Sverige. Du kan ju jobba där, äga stället eller bara vara kompis. Vad vet jag?
Skulle en person å andra sidan rekommendera nått som inloggad så skulle jag vara mera tillmötesgående. Då vet jag, om det visar sig vara åt helvette det skribenten rekommenderade, att jag inte ska lita på denne i fortsättningen.
Sen att du fick prylarna efter två dagar betyder sällan att jag skulle få det. Posten är ju Posten och ingen surfbutik i världen kan göra nått åt den.
Ett exempel: Jag hade beställt en kite från Megmax i Malmö.
Enligt försäljaren skulle den komma inom två dagar.
Icke! TRE (fy och ve) hela dagar tog det (ja,ja, men det är ett exempel). Vad hade hänt!
Jo, Postverket skickade uthämtningsblanketten (heter den så) en dag för sent. Detta såg jag på stämpeln som finns på denna. Inte mycket att göra. Inte hela världen heller. Mycket kan gå fel. Det bara är så.
Så tänker jag.
ANONYM -
vad tror du? jag sitter ju här hela dagarna…
nä.. den börjar bli bättre.. hoppas på att komma i vattnet om sisådär en vecka till.. grrymt!
have it
Logga in för att svara.