Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jag loggas ut?
-
Jag loggas ut?
Publicerad av larssa på 7 januari, 2006 vid 09:31Varför funkar inte auto-login och varför loggas jag ut hela tiden??
larssa svarade 18 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
jävla mög
medelande för kort bla bla bla fan vad jag tycker detta suger
-
Testa o rensa bort alla cookies som har me steffo o göra o logga in igen o autospara grejen där..
-
jag kör med firefox o det funkar inte särskilt bra för mig heller
-
Jävla mög!!!!
Testade rensa bort precis “alla” cookies och logga in igen, men det funkade fan inte. Skiter i detta nu. Ciao! -
jacko wrote:jag kör med firefox o det funkar inte särskilt bra för mig heller
inte för mig heller…
pluss att jag får logga in arton ggr innan jag kan skriva ett svar
-
Du loggas kanske ut för att du går från datorn när du är inne på steffo ???
för mig är det iaf så,, när man går i från steffo å är in loggad så loggas man ut efter ca 5 min….lite som din skärmsläckare på datorn funkar när man inte rör på musen..:D -
Ja va faan! kan inte Konfmaster ta å fixa detta, blir så less me detta böök. Rätt så lätt å lessna till.
LÖS DETTA snart… annars så skiter även ja i denna konf. -
Jag loggas aldrig ut, inte ens när jag loggar ut så loggas jag ut , för när jag kommer tillbaka som anonym användare så står jag som inloggad..
vore ball och mäta total inloggningstid på steffo som ett komplement till antal inlägg..
-
Funkar nu igen men nu har jag nytt användarnamn eagletech19 det gammla funkade inte ,men det gör inget nu är man ny i leken:wink:
-
eagletech19 wrote:Funkar nu igen men nu har jag nytt användarnamn eagletech19 det gammla funkade inte ,men det gör inget nu är man ny i leken:wink:
Ha ha , du har bara 8 inlägg, färsking 🙂 jag leder !
-
NN4AN_Mike wrote:Ha ha , du har bara 8 inlägg, färsking 🙂 jag leder !
Tyvärr mike… Jag leder nu!!! 😀
Logga in för att svara.