Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jag måste ha hälstroppar!!
-
@AnnaS 513299 wrote:
Hej hej, jag vill också ha ett par hälstroppar om ngn har ett par i Malmö-trakten. Cykelslang har fungerat klockers, men med stropparna jag har nu så är det omöjligt att fästa cykelslangen, tappar dem hela tiden.. Hör gärna av er
var håller du hus anna?? kör du o chrille nått secret ställe?
-
@JKD 513300 wrote:
Tror jag är helt ovetande…. vad är det som inte fungerar med ordinarie hälstroppar som gör att man kör på cykel/moppe slang!!! håller de för dåligt eller vad???
Cykelslang är originalet. Dom där färdiga grejerna är bara fabriksgjorda kopior som tar bort hela hantverket i hälstropps-surfandet. 🙂
-
då är mina slangar för elastiska för dom e fan livsfarliga, och jag har dom bredaste…
-
har du provat att ha dubbla cykelslang? en sjukt enkel lösning.
-
Da Kine e helt topp!
Har inte prövat någgot annat, men det e det bästa köpet så långt i kite utrustning.
-
Om det är dessa vi talar om så finns de hos det företag som du har i din signatur Linus =)
[YOUTUBE]tJqRIoZgS28[/YOUTUBE]
-
@mjersen 513342 wrote:
cykelslang e najs. mina biltema slangar har hållt i över ett år nu,, tejpa bara ändarna där ni fäster skruven igenom
Eller så går man till en cykelreparatör och frågar lite snällt och gulligt om man kan få eller få köpa en gammal trasig slag. det funkar super det med och det är så nära gratis man kan komma…
-
@Hbgkitare 513667 wrote:
Säljs väl på Surfers också tror jag! Dakine alltså!
dom va slut där mä, för några veckor sedan.
Logga in för att svara.