Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing JAG ska kita på fredag? VA FAN !?

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    20 april, 2010 vid 16:37
    UtterN;607557 wrote:
    Det blir aldrig shorty väder i sverige!

majoriteten av kitesurfare har alltså inte gjort lumpen.

jo, det blir det. kan visa dig i sommar (~1 månad)

• egget_

Medlem
    20 april, 2010 vid 18:49

Det är ju fan skitkallt!!

Torrdräkt, med säldräkt gjord av eskimåer under och kärnkraftsuppvärmda kallingar – det satsar i alla fall jag på 🙂

• brickan

Medlem
    20 april, 2010 vid 19:17

Jag kör med underställ under våtdräkten!

• pontusande

Medlem
    20 april, 2010 vid 21:48

Underställ under våtdräkten? Det var intressant, känns spontant som om understället borde göra så att mer kallt vatten sipprar omkring under våtdräkten? Eller blir det varmare?

• peer

Medlem
    21 april, 2010 vid 00:22

Kör med mitt helly hanssen ställ under ibland när solen har tatt semester. Inbillar mig att de hjälper. Tar jag av våtdräkten efter och står i understället fryser jag inte så mkt som när jag rycker väck det med iaf : )

• petting_4

Medlem
    21 april, 2010 vid 16:03

3 mm neopren sockar är att föredra om du kör boots. Kan bli kallt o stappla omkring i vattnet innan bootsen är på.:)

• uttern

Medlem
    22 april, 2010 vid 06:22
    egget_;607606 wrote:
    Det är ju fan skitkallt!!

Torrdräkt, med säldräkt gjord av eskimåer under och kärnkraftsuppvärmda kallingar – det satsar i alla fall jag på 🙂

Kärnkraft!:santa:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing JAG ska kita på fredag? VA FAN !?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.