Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag skall testa Bua på måndag

• dixon

Medlem
    14 juni, 2004 vid 07:22

Con- ‘fucin’ gratualiations. En ny my!

• dixon

Medlem
    14 juni, 2004 vid 14:32

Och hur var det i bua i dag då? Nej förresten vill inte veta. Är gräsänklining i helgen dock…

• hakuna

Medlem
    15 juni, 2004 vid 12:51

Jag körde aldrig dit, skulle träffa Ulrik innan han började jobba så vi åkte till A-bay. Där var det trevligt drag i 5.0 och mycket mänskligare sjö än förra gången!
    Idag är jag fast hemma för frugan är lite trötter, amma dygnet runt eller!
    Skall se om jag skall ut och fota slalomen ikväll med min nya kamera
    http://se.pricerunner.com/photography/digital-cameras/197689/details

/Niclas

• anonym-anvandare

Medlem
    15 juni, 2004 vid 13:39

Minolta Dimage Z2! Där har du en prisvärd kamera med snabb autofokus för actionbilder…ut & fota med dig bara!

• dixon

Medlem
    15 juni, 2004 vid 14:01

Eventuellt drar jag dit oxå.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 juni, 2004 vid 05:21

Någon som seglar i Bua nu för tiden? Är själv där ifrån men har flyttat in till stora staden Varberg nu, så jag har inte seglat där så mycket på senare tid. Men förr på sydvästen så kunde det bli ruggit fina vågor mitt inne i fjorden där ett sandrev ligger. Men det måste blåsa kuling och ganska rakt in i viken.
    Jag var faktist ute och seglade där i tisdags men då var det lite för mycket nord så det bröt inte riktigt så bra.

Sen kan det bli ganska brutalt ute i “Gattet” ungeför vid “B”et i Båtfjorden. Där finns ett grund som det bryter bra på oxå. Men det är lite mer krävande segling där. Iaf med överriggad 4.0 som i tisdags…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag skall testa Bua på måndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.