Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag var nog för snabb att idiotförklara Basse!

• basse

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 13:58

Får jag åka med igen?? Hon vill ju inte gå upp på mornarna…

• Oregistrerad

Gäst
    6 oktober, 2006 vid 15:34

Vad är det här för mänskligt förfall?

Har ni ingen respekt för människor som hämta/lämna på dagis, göra karriär, amortera på lånen, hitta någon som kan renovera badrummet, beskära fruktträden, boka tid hos sjukgymnasten, skjutsa till fotbollen, äta middag hos farfar och allt annat som är värdefullt i livet.

Att hålla på som en fjolla och guppa runt med massa kolfiber i något blött vågskvalp. Vad liknar det? Ta tag i era liv och gör någon nytta istället.

Oj. Ursäkta. Fel forum

• adde

Medlem
    7 oktober, 2006 vid 04:14

Here we go again!

• ola_p

Medlem
    7 oktober, 2006 vid 04:18

Ja, då var det bara att pilla i sig frukost å kasa ner till lejet i regnet…

• mawione

Medlem
    7 oktober, 2006 vid 04:28

Ja, dags att dra strax om man ska få plats på parkeringen. Blir väl fullt idag?
    /Magnus

• jeppepeppe

Medlem
    7 oktober, 2006 vid 08:06

Suck… Hem- och inredningsmässa i Götet idag…. VARFÖR denna helgen???????????????????

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag var nog för snabb att idiotförklara Basse!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.