Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag vill damma av mig.

• Jag vill damma av mig.

Publicerad av adde på 18 april, 2000 vid 13:15

Tjena, jag var ordentligt inne i surfingen i början av 90-talet, men så var det dags att ta tag i sitt liv och börja plugga. Så jag har bara kört 1 gång på 6 år. Det gick iofs bra, gipparna satt hyffsat. Men nu blev jag så jävla sugen att köra igång lite mer. Men faan vilken djungel det är, vad har hänt? Vad gäller? Var ska man hitta info? Har bott på gymmet, så brädan är för liten och seglen för små (och för gamla), några tips?

Det enda jag kommer ihåg är: Jag gillar inte BIC, gäller det fortfarande?

tack på förhand/ adde

ponta svarade 25 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • ponta

Medlem
    18 april, 2000 vid 15:05

Köp en widestyle bräda typ Bic Techno eller Mistral Vision. Då får du en bräda som planar mycket tidigt och som det ändå går att leka lite med.
    Vad gäller bic så har de shapat upp sig rejält nu.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag vill damma av mig.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.