Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jag vill kita! Jag är frustrerad!!

• skotten

Medlem
    17 december, 2008 vid 15:46

wait a minute… I read the title just now and thought.. is this one subject or is Henke actually making two statements??

• _sofia_

Medlem
    17 december, 2008 vid 16:27

Nån som gör mig sällskap i Askim imon fm? runt 10 hade jag tänkt, måste chilla ned till halmstad runt lunch!

• thorn

Medlem
    17 december, 2008 vid 19:46
    _Sofia_;521492 wrote:
    Nån som gör mig sällskap i Askim imon fm? runt 10 hade jag tänkt, måste chilla ned till halmstad runt lunch!

Vad ska du ner och göra i halmstad??? Säg till om du ska ut och kita dör ngn gång det är min nya hemmaspot. :santa:

• nordstedt

Medlem
    17 december, 2008 vid 20:37
    _Sofia_;521492 wrote:

Yeah! Jag, Viktor och Cathrine kommer. Tar nog med kameran också!

• trumpeten

Medlem
    17 december, 2008 vid 20:44

Sitter och pillar bort rost från brädan.
    snart 2 månader sen jag körde
    Imon smäller det Martin, ta med dig monsterkajten

• tomw

Medlem
    17 december, 2008 vid 21:12

Tony-

Henke vill kita och utlösa sin frustration.

Lördag blir blöt och vild. Har du energy kan båda lösas.

Själv tänker jag på skejt och julmarknad på brygget.

• skejtar_henke

Medlem
    18 december, 2008 vid 10:47

Ja lite inne på din linje med. Men kan inte bestämma mig riktigt.
    Det ser ju visserligen ut at bli sol men forfarade kallt som sagt.

• wer

Medlem
    18 december, 2008 vid 22:42

Är nere i borås över julen och tar med alla sakerna ner. Prog ser ju ok ut för de kommande dagarna:) Enda problemet är att min vanliga surfkompis är nere i alperna. Vad är planerana för helgen gott folk? hänger gärna på! give me a call! 070 3998520 /Richard

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 23 svar december 2008
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA