Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Jag vill också ha en sådan

• gogga

Medlem
    11 november, 2005 vid 17:19

Hahahahahahahahaha, Herre gud… Jag hoppas du förstår hur tappad du själv är…
    Som tur är lyckades du rädda din heder genom att lista olika moped märken! Respect dude!

• jonaish

Medlem
    11 november, 2005 vid 17:42

men va fan killen bara snackar han kan ju inget grin.gif
    får ja fan lära han lite så han inte är helt borta hehe…..
    grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• gogga

Medlem
    11 november, 2005 vid 18:16

nej du är fan riktigt schysst! Nu kan vi ju alla gå ut och stila på krogen!! Fan vad nice!

• jonaish

Medlem
    11 november, 2005 vid 18:54

eeee va do tjötar om gogga??
    wink.gif

• andi_j

Medlem
    18 november, 2005 vid 09:43

Svar till:

haha den bilen är ju ett skämnt förrutom att den e snabbast.. ingen bra bil förrutom de….

[/ QUOTE ]

världens mest genomtänkta svar eller!!! geeeek

• jonaish

Medlem
    18 november, 2005 vid 10:26

jag tror inte att luuddee tänker alls när han svarar på något grin.gif grin.gif
    HiiHiiHii

Luuddee vad för bil kör du runt med nu ??
    efter som du sa att: “haha den bilen är ju ett skämnt förrutom att den e snabbast.. ingen bra bil förrutom de”
    vad är en bra bil då ??

• brickan

Medlem
    18 november, 2005 vid 10:27

Svar till:

jag tror inte att luuddee tänker alls när han svarar på något grin.gif grin.gif
    HiiHiiHii

Luuddee vad för bil kör du runt med nu ??
    efter som du sa att: “haha den bilen är ju ett skämnt förrutom att den e snabbast.. ingen bra bil förrutom de”
    vad är en bra bil då ??

[/ QUOTE ]

Bil är bättre än moppe fatta det!

• jonaish

Medlem
    18 november, 2005 vid 10:35

Svar till:

Bil är bättre än moppe fatta det!

[/ QUOTE ]

ojoj go morgon på dig asså

ee vadå bil är bättre än moppe ?? i fart, storlek lr vad?
    en jävligt trimmad moppe kan fan gå bättre än en vanlig bil
    (asså inte den snabbaste BMW lr liknande) men en vanlig Svensson bil,,,

klart att bil är bättre än moppe i vissa fall

• herodude

Medlem
    18 november, 2005 vid 16:39

jonaisch har heeelt rätt, jag menar vem vill inte åka moppe, det är varmt och skönt på vintern, lätt att lasta saker och så, helt oslagbart.. verkligen… fast det bästa av allt är ljudet jag menar bara höra rytet från en trimmad moppe.. ojojoj

• jonaish

Medlem
    18 november, 2005 vid 16:53

Svar till:

jonaisch har heeelt rätt, jag menar vem vill inte åka moppe, det är varmt och skönt på vintern, lätt att lasta saker och så, helt oslagbart.. verkligen… fast det bästa av allt är ljudet jag menar bara höra rytet från en trimmad moppe.. ojojoj

[/ QUOTE ]

man behöver inte köra på vintern det är ju klart inte så skönt, men det är ju roligt att göra ringar i snön å bränna gummi…
    + att min polare körde kite prylar med sin scooter,
    annars kan man ju ha en vagn efter om man har windsurfing saker (flakmoped),,, shocked.gif shocked.gif

• luuddee

Medlem
    19 november, 2005 vid 15:16

pallade itne skriva ett långt utredande svar om det o pallar egentligen itne skriva så mycket nu helelr men lite blir det. . du kan jämföra själv sitället så ser du hur bra det där bygget egentligen är.. jämför tex ferrari med koenigsegg eller varför inte lamborghini. eller ja kanske porsche.. alla de stor märkena jobbar med att bygga ett följsamt chassi.. med diverse olika metoder.. de lägger väldigt stor vikt vid hur chassit och bilen är uppbyggd.. medans koenigsegg gör ett stelt kolfiberchassi ör att få ner vikten så mycket som möjligt för att den ska gå fort. allt byggs för att väga som lite som möjligt deras chassi och hela bilen blir därför en ganska dålig bil förrutom att den går jevligt fort medans de andra stora märkena bygger jeävligt bra bilar. men som itne riktigt går lika fort pga av att de väger lite mer och därför också är mycket bättre bilar.. itne jag själv som tagit reda på de utan en kille som ja lovar kan mer om bilar än ngn här inne..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Jag vill också ha en sådan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.