Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › Jag vill också ha en surfbuss!
-
Jag vill också ha en surfbuss!
Publicerad av roland på 18 april, 2004 vid 16:02Vad som helst!
Har en Naish x3 Kite 14m gul komplet som kan bytas in har också en Mazda 626 2.0 16i 88a 16000 mil som jag vill bli av medHör av er till
roland svarade 20 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Har äntligen köpt en buss har dock bilen kvar även efter det otroliga intresset här
-
för fan patrikol det bör du väl veta att en RIKTIG surfare ALDRIG säger dude!
-
Nej visste jag faktiskt inte men tack för upplysningen.
Finns ju inte så många riktiga surfare på dessa bräddgrader tyvärr. -
Svar till:
Härligt då är du ju snart en riktig surfdude!
[/ QUOTE ]
Jo e jätte glad för bilen. Men vet inte om du e rätt man att säga om jag e en surfare eller inte -
En riktig surfare är en vågsurfare sådana finns det inte så många av i sverige det är klart att du kan vara en av dom få! Utrycket surfdude var bara något jag tog så där på skoj viket jag associerar till en snubbe som gillar surfstilen vilket inte tvunget har någonting med en riktig surfare att göra jag anser mig själv vara en surfdude och jag kitear andra vindsurfar vissa åker wakeboard men gemensamt med oss alla är att vi gillar att hålla till på vattnet med olika aktiviteter och dyligt. Var ämnat som en liten rolig kommentar. Det hela var ju grundat på att nu skulle du få en surfbuss med! Förstår inte riktigt din attityd “Men vet inte om du e rätt man att säga om jag e en surfare eller inte” hur kan du få det hela till en förolämpning?
-
enligt mig är en surfare inte något man blir bara för att man har börjat surfa kitea eller vindsurfa eller vad man nu gör det är något man sakta växer in i när man lever livsstilen och uppskattar det vatten som moder natur ger oss..
-
Det är det som är det fina med språket! Öppet för egna tolkningar. Ord kan ha många olika betydelser.
Logga in för att svara.