Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag vill satsa vill du hjälpa mig??

  • Jag vill satsa vill du hjälpa mig??

    Publicerad av robrox på 24 mars, 2009 vid 22:40

    Jag har fotat surf, kite och windsurfing i dryga 2 år nu och tycker det är otroligt roligt. Jag vill höja nivån ytligare genom att skaffa ett vattenhus.

    Jag behöver dock tjänst och gentjänster för denna satsning.

    Dealen är i korta drag som följer (mer info på http://www.stoneandwater.nu/deal.aspx så småning om)

    Kostnad för dig: 500kr
    Du får:

    1. En helg med mig i vattnet fotandes med vattenhus samt från land. Tillfällen delas upp i KITE SURF WINDSURF
    2. Dessutom tillgång till bilder (digitallt) som tas under 2009. Bilderna får användas för framkallning och eget bruk dvs ej för att användas i komersiellt bruk eller säljas.
    3. Det blir givetvis party under fotohelgen

    Tycker det är en riktigt bra deal och det kommer finnas många fina bilder att vraka mellan under 2009.

    TVEKA inte skicka ett PM till mig om ni är intresserade att medverka i min dröm att ge er en perfekt AFTER SURF.

    Det blir GO om jag får ihop 16 personer som vill medverka.

    robrox svarade 15 år, 6 månader sedan 14 Medlemmar · 33 Svar
  • 33 Svar
  • tim-eriksson

    Medlem
    24 mars, 2009 vid 22:53

    Skulle inte tveka en sekund om jag bodde på rätt kust! Och jag är ändå fattig student…

    Att pröjsa 500 kr för att få lite fina bilder på sig själv tagna av en fotograf är sjukt värt, alltid skoj att ha BRA bilder på sig själv. Inte halvtaskiga…

    Hoppas det blir ett “GO”, både för din och surfarnas skull

  • robrox

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 04:45

    Thanx jag med tycker det var en bra deal 🙂 och jag ska försöka dyka över till er kust i sommar/höst med.

  • fastlandsguten

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 07:15

    Ta färjan till Gotland också…:)

  • robrox

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 07:37

    @FastlandsGuten 536972 wrote:

    Ta färjan till Gotland också…:)

    Inte omöjligt att det blir en helg på gotland i år.

    Fixar ni färja, bärs, surf och party 😉

  • donpedro

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 09:42

    Inom kort kommer vidare info angående Gotland freewave Cup. Detta evenemang kan absolut vara intresserade ett samarbete.

  • spray

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 09:52

    Vidvinkel och vattenhus skulle sitta fint för dig.
    Varför inte börja ta betalt för att titta på din hemsida? 100kr/år, en symbolisk summa. 80 medlemmar så har du 8000kr.

    Då jag fotar själv tycker jag också det är lite frustrerande att många tror att det är helt gratis och uppoffrandefritt att vara fotograf.

    Hoppas du får ihop lite cash till uv-huset.

  • robrox

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 10:21

    @donpedro 536998 wrote:

    Inom kort kommer vidare info angående Gotland freewave Cup. Detta evenemang kan absolut vara intresserade ett samarbete.

    Låter kul hör av er om ni vill göra ett samarbete

  • douglas-l

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 11:17

    Tycker att en lösning där du fotograferar först och tar betalt sen skulle funka bättre. Ligg en hel dag i vattnet/på land och plåta på. Kör sen en mjukvarulösning typ Jarocka:
    http://www.jarocka.se/
    Där kan sen alla som varit med under dagen logga in och kolla på sina bilder, kryssa i dom man vill ha, välja storlek osv. Beställningen går till labbet, bilderna direkt hem i brevlådan, du får betalt utan att ens röra ett finger i hela distributionsflödet.
    Ser man en grym bild på sig själv tror jag garanterat att folk kan betala ca 50 kr för en fin förstoring!
    //Douglas

  • robrox

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 11:48

    Jo mina bilder finns redan till försäljning på min site, problemet är att jag inte har pengar att starta vattenfoto det är därför jag undrar om det finns folk som e sugna på att hjälpa till och i gengäld få mycket fotoexponering plus bilder.

    Vi får se har 5 som e på än så länge only time will tell

  • bicless

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 12:03

    Hur många behöver du?

  • douglas-l

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 12:10

    @RobRox 537020 wrote:

    Jo mina bilder finns redan till försäljning på min site, problemet är att jag inte har pengar att starta vattenfoto det är därför jag undrar om det finns folk som e sugna på att hjälpa till och i gengäld få mycket fotoexponering plus bilder.

    Vi får se har 5 som e på än så länge only time will tell

    Sant, men det är modell som sparar dig en massa arbete och ger inkomster. Du slipper skicka till labb, slipper skicka ut fakturor, folk kan beställa vilken storlek dom vill, alla betalningslösningar klara osv…allt automatiserat…du plåtar bara och tankar upp bilderna. Jag har kollat in den lösningen i samband med andra sportevent, har funkat kanon och i regel beställer dom flesta flera bilder…kan iaf vara värt att kolla på i ett senare skede om du vill utveckla din verksamhet. Lycka till!

  • robrox

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 12:39

    Ja verlkigen tipset e grymt ska verkligen kolla på den lösningen.

    SUPER

  • robrox

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 12:40

    @Bicless 537021 wrote:

    Hur många behöver du?

    16 för att det ska funka, finns en billigare variant då räcker det med 10 tror jag men jag satsar stort 🙂

  • surfslusken

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 14:55

    Om ja lyckas komma hem pa semester (fa permis fran anstalten) sa kan du ge dej pa att vi kor en foto tripp till Klittmoller.

  • ludde_l

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 15:51

    Slusken svarade utan att hugga på rubriken, förvånande!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jag vill satsa vill du hjälpa mig??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.