Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Jag vill suuuuuuuurfa!!
-
dr Masse;609041 wrote:Hmmm… lördag…. vågar knappt skriva det….
Man kan nästan börja tro det… Sen förmiddag kan tänkas bli lite trevligt.
-
Fick Skidsports katalog i brevlådan idag, så nu är säsongen igång på riktigt! Nu vill jag ut på vattnet också!
PS Trevligt att du skrivit en krönika i katalogen igen, Masse. Själv är jag nog ingen riktig vattenman enligt Hawaiisurfarnas definition. Både ekonomi, tid, talang och utrymme i garaget sätter gränsen, men med tanke på att det brukar bli en del vinterdagar på slalomskidor, snowboard, längdskidor och långfärdsskridskor kanske jag kan kvala in i hybridklassen (vatten-/is-/snöman)
-
perkele;609046 wrote:Told you.
Jobbar hela dan, så garanterat med vind.😡 Var precis ute i Habo för andra gången idag, nada! Så du kan nog jobba på!
-
Blev inget surf idag… lagom kul syn när jag skulle packa bilen.
/sinker -
Blä. Fler låsmuttrar åt folket. Hemresan gick bra alltså… Ser fram emot långfilm på 42-tummaren o några bärs.
-
Usch jäkla busungar som hänger upp ens bil i ett träd medan man är bortrest. Trist!
-
Idioter! Har varit med om det där en gg också.
Hoppas de råkar ut för något lämpligt straff så småningom.
-
Sinker;609464 wrote:Blev inget surf idag… lagom kul syn när jag skulle packa bilen.
/sinkerÄr det där en sån där kit(e)car 😉
-
Äntligen fick man känna på utrustningen 😀 Fick vind nu på eftermiddagen i Habo. Lite tråkig vindriktning då man fick köra slalom mellan sandbankarna.
Logga in för att svara.