Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jaga fågel med vindsurfingbräda

• Jaga fågel med vindsurfingbräda

Publicerad av pure på 19 augusti, 2009 vid 11:21

För att hämnas på alla fågelskådare så bestämde jag mig för att ta kol på en fågel mitt framför ögonen dom. Men det fick bli mcdonalds för han klarade sig. Han såg att gippen kom och så dök han.

xttp://www.youtube.com/watch?v=N7vunbRMmkA&hd=1

OBS!: Byt ut x i början på xttp:// mot h

Detta för att hamna i ”HD” versionen direkt för fågeln syns bättre där.

sourra svarade 15 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • lajvarn

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 12:17

haha underbar film!

• crash151

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 14:06

Hittar inte…

• lajvarn

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 14:18
    crash151;568348 wrote:
    Hittar inte…

byt ut x-et i början mot ett h så funkar det!

• holm_martin

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 14:22

tänk på att det står xttp/ längst fram där det ska stå http/

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=N7vunbRMmkA&hd=1″]YouTube – bird hunting 20080816 in fiskebäck[/ame]

hoppas du hittar den

skön film förrästen 🙂

• danneman

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 16:28

Asså ja blir så trött på dessa fåglar dom har inte äns Grefab parkeringskort! å framför allt inte skickat in om att han ska muddra mitt i Våran farled. Tycker vi borde sätta upp skyltar .. för detta e inte första gången. =(

• sourra

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 16:38

Se upp så ni inte får kikartalibanerna på er. ”Förbjud sporten. Fåglarna tror att vindsurfbrädorna är en minkflock och flyr i vild panik.”

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jaga fågel med vindsurfingbräda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.