Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jagar en billig fena, tuttlebox

• Jagar en billig fena, tuttlebox

Publicerad av perkele på 1 augusti, 2008 vid 13:14

Hej där.
    Jag har ärvt en gammal slalom / course bräda med tuttlebox, två fenskruvar uppeifrån… den heter väll tuttlebox?
    Har du någon liggande och vill släppa den för en hundring eller två så kan du väll höra av dig.

Tack

Timo

planing svarade 16 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • Knatte

Gäst
    1 augusti, 2008 vid 15:22

@perkele 486336 wrote:

Hej där.
    Jag har ärvt en gammal slalom / course bräda med tuttlebox, två fenskruvar uppeifrån… den heter väll tuttlebox?
    Har du någon liggande och vill släppa den för en hundring eller två så kan du väll höra av dig.

Tack

Timo

Tuttlebox är det antagligen, om det inte är en Tiga-bräda som du har.
    Då kan det vara den snarlika Tiga-boxen som liknar Tuttleboxen med två skruvar.
    Men är det annat märke än Tiga, så är det en Tuttle-box

• hampuss

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 16:34

Jag har 2st en 48cm rak slalom fena och en freeride på typ 30-32cm

• perkele

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 22:51

ska ta en bild, köper gärna loss vad som finns, låter mer troligt med en freeride då jag gissar att den borde göra brädan svängigare men egentligen spelar det mindre roll för mig, vill bara ha tag på nått så att jag kan komma ut på den…
    -tack

t

• perkele

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 09:26

Här är en bild på boxen, vist är det en tuttle…
    Freeride fenan verkar intresant, kan du ta en bild på de båda? Vad ska du ha för dem?

Timo

• swe-496

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 14:46

@perkele 491622 wrote:

Här är en bild på boxen, vist är det en tuttle…
    Freeride fenan verkar intresant, kan du ta en bild på de båda? Vad ska du ha för dem?

Timo

Japp det är en tuttlebox.

• jester

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 16:25

Hmmm.. Brädan verkar ganska stor. Tänk på att du då behöver en hyggligt stor fena.. Beror på brädstorlek och segelstorlek.

• planing

Medlem
    18 augusti, 2008 vid 16:45

Jag passar på att göra reklam för min annons eftersom den stämmer så väl in på ämnet :grin:.

http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/19754/cat/23

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jagar en billig fena, tuttlebox

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.