Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › jaja cabs here we gooo
-
jaja cabs here we gooo
Publicerad av luuddee på 1 februari, 2006 vid 05:49jaja nu sitter vi va på kastrup va… jaaaaooo mårten fiiiiii,, fiiiiis syster o hennes kompis….. jaooooooo
hugeo svarade 19 år, 2 månader sedan 13 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Gå o ta en öl istället för att häcka på Steffo för faen
Ha det jäkligt gott!!
-
Luuddee wrote:jaja nu sitter vi va på kastrup va… jaaaaooo mårten fiiiiii,, fiiiiis syster o hennes kompis….. jaooooooo
häärligt 🙂
….
-
jajajaaaaa. nu sitter vi i bryssseeeelllluuusss vaa. o väntár på next flight. jepp jepp
-
gott snack! Fattar dock inte hur du kan verka så jävla pigg….
-
Gid det var mig der skulle derned….suk… Luuddee rapporterer du ikke hvorledes vinden er dernede? Den har jo ikke været speciel god de sidste 2 år.
Asger G
-
Luuddee wrote:jaja nu sitter vi va på kastrup va… jaaaaooo mårten fiiiiii,, fiiiiis syster o hennes kompis….. jaooooooo
ha de trevlig pojkar och flickor!
-
Ha det gött och se till Mårten så han inte hittar på något skit 🙂
-
aaaa där har man u vart ett par gånger nu,testa ngt nytt för fan härma inte alla andra
-
Nedrans Lyckosar!!
Vilken färg på V19 kommer du köra när du kommer ner…. Borde bli nått som passar till Lycka och glädje eftersom Ni är där ni är och dessutom har så fina kites som bara ligger där o väntar 🙂Slask är underskattat / TOBAS
-
JAg o HED drar 8de… sen blir det BOW hype till hela familjen
-
japp, nu kommer jag med!
fick min resa till sist! 😀
den 8:e upp till Sthlm och sedan den 9:e bär det av till Cabarete! 😀
Ska vara där i två veckor och förhoppningsvis
lära mig att åka åt höger….. hrmpfff……
aja, ha det fint här hemma i sverige. -
jaja nu e man hääär va blåste igår och blåser ida med kommer mer vind snarrt o då e de kajkaj.. har blåst bra sen nyår så det blir fint fint.. gött som fasiken..
Logga in för att svara.