Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › James Boulding i Perth
-
James Boulding i Perth
Publicerad av trumpeten på 9 januari, 2010 vid 01:34[ame=”http://www.vimeo.com/8606753″]Directions on Vimeo[/ame]
Very good riding, happy birthday
sourra svarade 14 år, 10 månader sedan 13 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Bra ladd och rena rörelser men inte så märkvärdigt va? Standardtrick med minimala grabs är det jag ser. Jag kanske är lite väl hård men han nämns som potentiell rider of the year på kitescoop, och då ska man visa lite mer än så här.
På en annan note, bröt han inte foten för ett par dar sen?
-
nice! och riktigt sköna bindningar han har , dem ser nice ut 🙂
-
Jag tycker som Jesper Berg. Viktors och Mattias åkning från Pööf var ju rivigare.
Ang side-noten så skrev Linus såhär:
Lellee wrote:senare trampa Andreas från gbg på nån lustig fisk och får asont efter det så bryter hans kompis Niklas handen och när vi ska hem så ser vi att Sam light, luke och james Boulding rippa som fan, då riggar vi upp igen och ska kötta lite det slutade med att mr boulding bröt ankeln och fick åka till sjukan och hänga med Niklas, han är nog borta i ett halvår.Det var nåt om tappade kites i offshorevind och wackos rippade bladder också men det blir ju en side-side-note då.
-
Redigeringen är jävligt bra tycker jag! Snyggt intro och passande musik !
-
solnedgång med najs åkning…. fan bort med denna kylan nu för hilfete
-
dom lyckades med att göra det mest stereotypa kitefilmsintrot, först logotyper, sen gear som ligger slarvigt på stranden med lite solbrillor, sen en snubbe somser jääävligt soft ut. Åkningen var riktigt nice tyckte jag!
-
Sjukt snygg och banbrytande, en av dom basta bilarna som nagonsin tillverkats!!
-
kolla sista krashen en gang till, den e inte najs.. han gjorde en anton kan man saga 🙂
-
Kolla brasilien filmen med Nick….
[ame=”http://vimeo.com/8678796″]Nick Jacobsen – In Brasil 09 on Vimeo[/ame]
bra underhållning!!
-
maackaan;594970 wrote:Vad heter låten i första videon?
Logga in för att svara.