Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing jävla niklas

• skejtar_henke

Medlem
    13 december, 2006 vid 11:50

hahah ni känner inte stellan det hör jag..

• gh0st

Medlem
    15 december, 2006 vid 04:26

Hej snyggingar!
    Joda vi lever och har det bra! Jag har lyckats slarva bort min mobil och min kabel till kameran sa bilder kommer inte komma sa ofta som jag velat.
    Vi har hangt lite i Bangkok, en del i Hua Hin och nu ar vi pa Koh Samui.
    Skriver mer ikvall for nu ska vi till playan och kurera bakfyllan vi fick med Stellan igar.
    Hors snart igen!!:cool2:

• skotten

Medlem
    15 december, 2006 vid 10:14

hehehe awesome.. ANy kiting???

• skotten

Medlem
    15 december, 2006 vid 10:20

Ahh I wondered who the foreigh dude calling me was.. I thought it was just you guys wasted and having a laugh… Hows the kiting???

(I was kidding about your phone before you have a spastic attack and ruin your holiday)

• krillan82

Medlem
    15 december, 2006 vid 10:24

Gött att höra ifrån dig grabben… Hoppas livet leker.

Ha det najs

• johanw

Medlem
    15 december, 2006 vid 14:06

hoppas du får o har de super bra nicke

• gh0st

Medlem
    18 december, 2006 vid 02:57

Tackar! Livet har ar riktigt nice, fick som sagt inte med mig mina kiteprylar men jag klarar mig bra anda da det inte vart nan vind da monsunen har kommit sent.
    Just nu har jag lamnat Koh Samui for ett tag och tagit mig till Koh Tao for att dyka lite men aven dykningen har paverkats av monsunen och vattnet ar lite grumligt men har snorklat en del istallet, igar var vi i Shark Bay och snorklade med Blacktip reefsharks vilket var riktigt schysst och i eftermiddag ska vi soderut och vi hoppas att fa dyka med valhajar.
    Olen och maten ar riktigt billigt o najs och vi bor for 25kr natten per person.
    Allt ar frid o frojd men det suger lite i kitetarmen o man snalar for att kanske fa rad att kopa nya prylar 😉
    Hors snart!!

• edorf

Medlem
    18 december, 2006 vid 09:06

fy för fan, nu fick vi vinter väglag i dag och du snackar snorkling i thailand. u lucky bastard..

• gh0st

Medlem
    20 december, 2006 vid 08:53

Nja, lycko o lycko, nu ar vinden har o inga kitegrejer fick man med sig. Lutar mer o mer at att kopa grejer.
    Men nu ar vi pa Koh Pha Ngan och det ar Full Moon Party idag sa det blir fett med party.

• johanw

Medlem
    20 december, 2006 vid 12:05

e de billigt me grejor där eller hur e de nicke

• skotten

Medlem
    20 december, 2006 vid 14:45

yeah buy them and sell them off when ya get back…. but… will it cost the same to fly back with it all??

• gh0st

Medlem
    21 december, 2006 vid 04:09

Priserna ar billigare an i Sverige helt klart men inte otroligt mycket billigare. En ny Switchblade 2a gar pa runt en 10 loppor.
    Yeah Tony, if I buy new gear here I will have to ship em back home by airmail so I am not so sure, the wind has been crazy down here, around 12 m/s every day but the locals say its going to die next week..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing jävla niklas

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.