Taggad: 

• feg

Medlem
    28 juni, 2003 vid 16:29

Hur var det i Fituna?

Jag segla tre timmar med formula på JBSS hemmavatten vid görväln i uppskattningsvis 4-5 m/s N mellan 13.00 och 16.00. Bäst förhållanden i början då jag knappt behövde pumpa för att komma igång. Varefter tiden gick mojnade det och “mälarfenomenet” kom (vindstråk alternerat med stråk utan vind).

/feg

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2003 vid 19:37

Fel forum med har fjant satt någon framåt ännu?
    Undrar Mats med Score111:an och den grüne golf kombi…
    smile.gif

• feg

Medlem
    29 juni, 2003 vid 19:33

Jag rapportera ett… Nej. grin.gif
    Man måste ju ge sig ut på vattnet för det. Igår satt han kvar hemma! shocked.gif

Har du lyckats slå ditt fjolårsårs antal segeldagar ännu, nån mer resa till haga?

/feg

• anonym-anvandare

Medlem
    29 juni, 2003 vid 21:05

Det blir nog en resa till Haga om vinden är med på noterna, jag är på semester i Västervik så det är bara 15 mil ner…
    Ha en god (blåsig) sommar!

Antalet seglingsdagar är förresten slaget sen länge…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.