Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jericoacoara – härmed struket från listan

• jester

Medlem
    7 april, 2006 vid 08:42

Staffan, det där var ju elakt…. innebär ju att även Fiskebäck är struket från min lista över spots att besöka i framtiden!

Ingen större förlust…

• dr-masse

Medlem
    7 april, 2006 vid 09:50

He, he… det lär ju vara ganska choppigt där, så jag överlever nog… 🙂

• charlieb

Medlem
    16 april, 2006 vid 07:56

Jeri är på listan och slantarna håller på att sparas. Även om jag när jag är på fel sida seglet oftast är på fel sida av vattenytan oxå så är Jeri något jag vill SE och uppleva på vattnet, helst ovan ytan….

C

• hellgren

Medlem
    16 april, 2006 vid 13:43
    CharlieB wrote:
    Jeri är på listan och slantarna håller på att sparas. Även om jag när jag är på fel sida seglet oftast är på fel sida av vattenytan oxå så är Jeri något jag vill SE och uppleva på vattnet, helst ovan ytan….

C

Jag har børjat mitt sparar stråk också. Hur stor budget siktar du på och nær tror du den ær nådd? 🙂

Helst skulle man ju stannat ett tag, men det blir så jævla dyrt bara.

/Hellgren

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jericoacoara – härmed struket från listan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.