Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Jesper, fick du

• jester

Medlem
    30 mars, 2008 vid 18:32

Hehehe… Hittade äntligen lite platt vatten, och den värsta delen av ringrostigheten hade försvunnit. Känns skönt att mina nya prylar inte är den faktor som begränsar mig, utan snarare gubben som står på dom… 😀

Gasade på samma ställe repan efteråt, men då j-vlades vattnet med mig o la till ett par goa chopp. Klotade i 33 knop… 😀

Gött med riktig säsongspermiär (ja, det blåste ju ordentligt)!

• Oregistrerad

Gäst
    30 mars, 2008 vid 20:49

Och här kommere lite bilder
    http://lbj.myjalbum.net/2008%2003%2030%20TT/
    Alla va där
    LBj

• faster

Medlem
    30 mars, 2008 vid 22:17

Spegelbilden på Daniel Borgelind mot surfbussen var bäst, det syns att han har tränat i vinter.

• safesurfer

Medlem
    30 mars, 2008 vid 22:29

Tror någon får hjälpa daniel att dra lite mer nedhal på riggen nästa gång. Eller är det bara NP kvaliten som syns.

• getwet

Medlem
    31 mars, 2008 vid 05:17

Vilket ungdomligt gäng:wink:

• klang

Medlem
    31 mars, 2008 vid 06:05

fina bilder Lbj

• Knatte

Gäst
    31 mars, 2008 vid 07:16

@Klang 455117 wrote:

fina bilder Lbj

Klart LBJ får bra bilder. Han har ju en kamerautrustning som är väl infotad av tidigare ägare :tongue:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Jesper, fick du

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.