Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jesper Kujala

• Jesper Kujala

Publicerad av anonym-anvandare på 16 maj, 2005 vid 12:21

Jag har försökt få tag i Jesper Kujala angående ett segel men jag har nog fått tag på fel tfnnr. Jesper, hur kan jag nå dig, alternativt är det någon som vet hur jag kan komma i kontakt med Jesper?
    Vänligen, segelköpare.

anonym-anvandare svarade 19 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • hakuna

Medlem
    16 maj, 2005 vid 12:49

Hitta
    Jesper Kujala
    Telefon: 08-7427432
    Pastellgränd 8
    13563 TYRESÖ

Jesper Kujlin Kujala
    Mobil: 073-7082732
    Enrotsv. 4
    14792 GRÖDINGE

• anonym-anvandare

Medlem
    16 maj, 2005 vid 18:30

Tja Jesper Kujlin Kujala kan ni glömma! Han är en vattenrädd barndomspolare som i och för sig bor jävligt bra till om man seglar i Fituna men andledningen att han köpte hus i Kagghamra är för hönsen, katterna, hundarna och flatlössen…inte för surf smirk.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 maj, 2005 vid 19:58

Käre vän, jag försöker hitta.se denns telefonnumber. kan du hjälpa mig hitta.se den?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jesper Kujala

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.