Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing JN-PrimaDonna 12m (från kite-surf.com)

• miketk

Medlem
    2 maj, 2005 vid 13:54

Jag har kört PD i över 6 manader och jag vet när en kite är slutkörd. JN har hög kvalite pa sina kites. Alla som pratar om kvalitet och sadant jag fattar inte hur ni kan avgöra nagot sadant genom att titta pa kiten. Det krävs lang tid för att se om dom verkligen har bra kvalite.
    Än sa lange är alla kites hela. Även den enklaste sömmen kan vara den bästa eller?
    jag har inget mer att säga smile.gif

Mike

• rambo_johnson

Medlem
    2 maj, 2005 vid 14:42

Svar till:

Jag har kört PD i över 6 manader och jag vet när en kite är slutkörd. JN har hög kvalite pa sina kites. Alla som pratar om kvalitet och sadant jag fattar inte hur ni kan avgöra nagot sadant genom att titta pa kiten. Det krävs lang tid för att se om dom verkligen har bra kvalite.
    Än sa lange är alla kites hela. Även den enklaste sömmen kan vara den bästa eller?
    jag har inget mer att säga smile.gif

Mike

[/ QUOTE ]

HEyya, när kommer du hem vi har job att göra…

• miketk

Medlem
    2 maj, 2005 vid 20:53

är i österike nu komemr hem pa torsdag, ringer da
    ha de gott

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2005 vid 13:40

Svar till:

är i österike nu komemr hem pa torsdag, ringer da
    ha de gott

[/ QUOTE ]

javla gott att det star team slingshot po dajj!

• kaiser

Medlem
    4 maj, 2005 vid 11:32

Ibland räcker det inte med att bara vara rund o gó utan man behöver en sylvass marknadsföringsstrategi, typ:

http://www.jnkites.com/ridersn.php?rider=12

wink.gif

• matthias

Medlem
    4 maj, 2005 vid 12:09

med en skabbig österrikiska menar du..

• kaiser

Medlem
    4 maj, 2005 vid 18:46

Fanns en skäggig kille där innan oxå. såg ut som nån från bandidos, men hittar fan inte honom nu.

• luuddee

Medlem
    4 maj, 2005 vid 21:40

han menar du

• zebulon

Medlem
    4 maj, 2005 vid 23:13

Bäste Ludvig Persson!

Nu har du allt skitit i det blå skåpet… grin.gif

Det där är en sann Skauning (Skanör-Falsterbo) som heter ‘Jesper den Förskräcklige’ och han o hans gäng vaktar Skanörs stränder nattetid med kite o buggy (här är han inlånad för att patrullera på Torö och efter att ha medverkat på siten har det resulterat i att alla pengar betalas i förskott tongue.gif) )
    links_partners.jpg
    Jag har nu skickat ditt fina ‘mug-shot’ till honom så det är nu inte frågan OM, utan NÄR…

/Jonas

• luuddee

Medlem
    5 maj, 2005 vid 08:08

grin.gif grin.gif grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    5 maj, 2005 vid 08:20

Svar till:

han menar du

[/ QUOTE ]

vem är denne vildvuxne man, han reser i sten hård klass

• luuddee

Medlem
    5 maj, 2005 vid 08:21

bajer hittade honom på antingen airborn elelr jns hemsida han verkar farlig..

• kaiser

Medlem
    5 maj, 2005 vid 09:18

lite skrämmande att du sparar bilden oxå.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing JN-PrimaDonna 12m (från kite-surf.com)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.