Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › JN-PrimaDonna 12m (från kite-surf.com)
-
Jag har kört PD i över 6 manader och jag vet när en kite är slutkörd. JN har hög kvalite pa sina kites. Alla som pratar om kvalitet och sadant jag fattar inte hur ni kan avgöra nagot sadant genom att titta pa kiten. Det krävs lang tid för att se om dom verkligen har bra kvalite.
Än sa lange är alla kites hela. Även den enklaste sömmen kan vara den bästa eller?
jag har inget mer att sägaMike
-
Svar till:
Jag har kört PD i över 6 manader och jag vet när en kite är slutkörd. JN har hög kvalite pa sina kites. Alla som pratar om kvalitet och sadant jag fattar inte hur ni kan avgöra nagot sadant genom att titta pa kiten. Det krävs lang tid för att se om dom verkligen har bra kvalite.
Än sa lange är alla kites hela. Även den enklaste sömmen kan vara den bästa eller?
jag har inget mer att sägaMike
[/ QUOTE ]
HEyya, när kommer du hem vi har job att göra…
-
Svar till:
är i österike nu komemr hem pa torsdag, ringer da
ha de gott[/ QUOTE ]
javla gott att det star team slingshot po dajj!
-
Ibland räcker det inte med att bara vara rund o gó utan man behöver en sylvass marknadsföringsstrategi, typ:
-
Fanns en skäggig kille där innan oxå. såg ut som nån från bandidos, men hittar fan inte honom nu.
-
Bäste Ludvig Persson!
Nu har du allt skitit i det blå skåpet…
Det där är en sann Skauning (Skanör-Falsterbo) som heter ‘Jesper den Förskräcklige’ och han o hans gäng vaktar Skanörs stränder nattetid med kite o buggy (här är han inlånad för att patrullera på Torö och efter att ha medverkat på siten har det resulterat i att alla pengar betalas i förskott ) )
Jag har nu skickat ditt fina ‘mug-shot’ till honom så det är nu inte frågan OM, utan NÄR…/Jonas
-
Svar till:
han menar du
[/ QUOTE ]
vem är denne vildvuxne man, han reser i sten hård klass
-
bajer hittade honom på antingen airborn elelr jns hemsida han verkar farlig..
Logga in för att svara.