Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Jobb i sommar?
-
Jobb i sommar?
Publicerad av _sofia_ på 27 februari, 2008 vid 10:49Eftersom de skrivs om ganska blandade saker på de här forumet hade jag tänkt att bidra med ett inlägg, dok e syftet att jag skall kunna vara nära västkusten så jag kan få min första sommar med kiten:laugh: .
Söker jobb i sommar (juni-augusti, ev längre) mellan Göteborg och Varberg (helst), för planerna om att hamna i Oslo och jobba är int bestämda än så tänkte höra med folk här om ni har några seriösa förslag?
Kan skicka mitt CV på begäran!
Tacksam för svar:smile:_sofia_ svarade 16 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
Kiteinstruktör kanske? Kolla med Milkman, tror han behöver instruktörer som lär ut på Ozone kites. Går ju inte komma närmare kusten då liksom.
-
Yann;448463 wrote:Kiteinstruktör kanske? Kolla med Milkman, tror han behöver instruktörer som lär ut på Ozone kites. Går ju inte komma närmare kusten då liksom.
De e sant, hade vart underbart med en hel sommar på beachen… Men med tanke på att ja e såpass ny inom sporten a har inte den erfarenheten som krävs så e ja nog int lämplig som instruktör. Men tack för tipset.:smile:
-
@_Sofia_ 448570 wrote:
De e sant, hade vart underbart med en hel sommar på beachen… Men med tanke på att ja e såpass ny inom sporten a har inte den erfarenheten som krävs så e ja nog int lämplig som instruktör. Men tack för tipset.:smile:
Säg inte det, kolla med Jens iaf!
-
………………….
ibland blir man så trött….
Inget ont mot dig Sofia, men om du själv inte känner dig särskilt erfaren håller jag med dig om att det kanske inte passar sig att vara instruktör.Varför inte kolla runt med pubar, serveringar, campingar, hotell mm? sälja korv å glass eller något funkar ju också. Alla aktiviteter och tjänster som riktar sig mot vanliga badturister ger mest jobb dom dagarna det inte blåser.
-
Tips, Gå en bartenderutbildning på t.ex rhodos. Jobba efter det som bartender på kvällarna (lätt som f*n för tjejer att få jobb) och flyg drake på dagarna.
-
mjersen;449121 wrote:badvakt =) blir nog inte bättre än så
Yes hade man kunnat ställt upp på om ja blir sponsrad med röd baddräkt och en sån där sjyst livboj…:laugh:
-
Hej
jag är 14 år fyller 15 i maj då jag får moppe. Du skrev att du sökte sommar jobb i Göteborg eller på västkusten och att du kitade. jag bor i Lidköping men vår familj har sommarstuga utanför kungälv på ön brattön. Jag är nybörjare på kitesurfing och behöver en instruktör när jag börjar kita. Så kan jag ta en lektion av dig en dag på sommar lovet eller någon gång efter jag fyllt år i maj. så kan ju du få typ hälften av vad proffs instruktörerna tar i lön eller något sånt. Det tror jag är en ganska bra sommar jobbs lön för en dag. kite bräda har jag men kiten håller jag på att köpa men det är lite problem men det löser sig så du böhöver nog inte ta med någonting. Jag har även seglat optimist jolle i 5 år och är så mycket erfaren av vindar och sånna seglings saker.
Hör gärna av dig om du tycker det ser intresant ut.
Tele: 0704716221
Msn: Kevin_segling@hotmail.com -
hej igen
det ska vara _ mellan kevin och segling det blev lite konstigt nät det var understruket.
-
mjersen;449154 wrote:funkar små bleka tighta oranga shorts lika bra?
e osäker på att den oranga färgen passar mig:wink:
-
Tack för alla era tips. Oslo hänger fortfarande i luften med planerna men ja ska söka lit i det svenska kustområdet hos företag om vad som kan erbjudas. Om int så blir fallet att man får en tjänst kommer jag nog vända mig till nöjes- samt restaurang branschen, igen…
-
Tyckte min idé var klockren jag… Inte för att du tjänar några pengar men du kommer ha sjukt skoj..
-
Tim.Eriksson;449243 wrote:Tyckte min idé var klockren jag… Inte för att du tjänar några pengar men du kommer ha sjukt skoj..
yes den e klockren men de e int riktigt det jag söker, har jobbat hemma på två ställen bakom bardisken, fast de har la kanske int var så himla avancerat men men… Om jag int finner de jag söker så kommer de bli något i den stilen.
-
Kolla Gotland osså! Har du jobbat i bar får du nog rätt lätt jobb på något ställe i visby… Öyn är riktigt najs på sommaren, bra drag i stan o bra med vind o spots för alla vindriktningar…
Logga in för att svara.