• Publicerad av fredrik-b på 24 mars, 2001 vid 22:39

Fan va jobbigt, sitter i varberg, skulle åkt ner till abbekås som erbjuder sideshore och 14-19m/s vind imårrn hela dagen, och tro fan att det inte blev av att åka ner med surfpolaren, andra saker gick före. Jävligt synd. Sen dom jag skulle åkt ner med sedan då får jag inte tag i nu..Fy fan för att vara 17(man får inte köra bil, inte köpa folköl och inte gå på systemet), som tur är har jag surfgrejorna nere i apelviken så det är inget problem, förutom på ostlig vind som suger stort. I värsta fall får man väl ut och köra 6.6 freestyle i fetplattvatten offshore i apelviken istället för 4.2 med stora vågor och sideshore i abbekås=(. Kommer jag ut ändå så skriver jag en bit här på konfen som vanligt.

Nä nu får man ta sig samman och dra ut och supa. Ha det!

MVH en bitter Fredrik

s-w-m svarade 24 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • s-w-m

Medlem
    25 mars, 2001 vid 20:35

Kan bara meddela att vi haft superfin segling hela helgen i Ljunghusen…
    13-15 m/s cross-on vind, 1-1,5 meters fina vågor och sol.
    Skåne Rules – Det är bara så (dags att flytta hit?)

Surfers Workshop Malmö
    0704-672844
    info@surfersworkshop.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.