• Publicerad av krillan82 på 23 december, 2007 vid 10:58

Har hört vad du har pysslat med. Vill bara säga att nu är det ta mig fan slut, finito, över, done. hajjaru jag har spigad igen dörren.

Hitta hammaren innan idag.

krillan82 svarade 17 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • johanw

Medlem
    23 december, 2007 vid 15:40

hahahahahha krille 😀

• krillan82

Medlem
    23 december, 2007 vid 18:45

Så här är mitt läge här i underbara Åre. Sitter i en liten stuga 2 mil rätt ut i skogan från åre. Skidor eller snökite är tydligen inte att tänka på 4a gånger om dagen kör tåget förbi och då blir det störningar i luften så att internet funkar ca 5min efter att det har passerat. Går man untanför dörren slår man ihjäl sig pga all is. och om man skulle överleva kommer man ingen vart för det finns inget här

• fifi

Medlem
    23 december, 2007 vid 19:01

Hahaha, JOhanna hittar nog en kofot att dra loss allt du spigat igen…er kärlek övervinner allt Krille

• djevulen

Medlem
    23 december, 2007 vid 19:03

då e det tur att vi snart kommer upp å visar var skåpet ska stå,,det blir nog en lugn nyår eller inte,vi e ju bara 20-25 st dårar som kommer,varav ett gäng från downunder som aldrig sett snö

• krillan82

Medlem
    23 december, 2007 vid 21:18

@djevulen 435172 wrote:

då e det tur att vi snart kommer upp å visar var skåpet ska stå,,det blir nog en lugn nyår eller inte,vi e ju bara 20-25 st dårar som kommer,varav ett gäng från downunder som aldrig sett snö

Som tur är ska jag fira nyår med vettiga mäniskor i härliga skune och slippa familjelivet här inne i skobåjden. Känner mig som JanE i pistvakt. Nu tar vi en höjt. åå en tii

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.