Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › JohanW ar verldens besta
-
JohanW ar verldens besta
Publicerad av wiken på 19 april, 2006 vid 10:16JohanW e verldens besta o snellaste nagonsin o ja e bersussad pa coors light, hur gay e inte det. men iallfall. Demna traden e bara en liten hyllning till johan. Alla som vill hylla denna mysiga skaning med mig fyll pa. Jag har sokt itl lund till hosten johan. filosofi…blir kanske mkt kite till hosten i lomma. du bjuder pa korven. Kram
hugeo svarade 18 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
wiken wrote:JohanW e verldens besta o snellaste nagonsin o ja e bersussad pa coors light, hur gay e inte det. men iallfall. Demna traden e bara en liten hyllning till johan. Alla som vill hylla denna mysiga skaning med mig fyll pa. Jag har sokt itl lund till hosten johan. filosofi…blir kanske mkt kite till hosten i lomma. du bjuder pa korven. Kram
gött martin tack ska du ha:grin:.. då hopas jag vi ses i lund till hösten.. ha de
-
Jag hakar direkt på och hyllar denna underbara mannen till skyarna!
-
wiken wrote:JohanW e verldens besta o snellaste nagonsin o ja e bersussad pa coors light, hur gay e inte det. men iallfall. Demna traden e bara en liten hyllning till johan. Alla som vill hylla denna mysiga skaning med mig fyll pa. Jag har sokt itl lund till hosten johan. filosofi…blir kanske mkt kite till hosten i lomma. du bjuder pa korven. Kram
ja han är fan snäll den där Johan
-
ja den däringa johanw e incredible value hade vi inte träffat denna man hade vi inte varit där vi är idag
-
Ja Johan e en man att beundra, en sån karl man bara drömmer om. En erotiskt laddad man…
Logga in för att svara.