Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › JONaisch teckningar:
-
JONaisch teckningar:
Publicerad av zoolander på 26 januari, 2006 vid 17:02kan man få lite nya smakprov?
det va längesen nu ju och du vet att jag gillar dom!jag önskar en med malmoe
och en med melker
kan jag få det så blir jag gla!jonaish svarade 18 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Henke201 wrote:Kom igen Jonaish bara sprid din kunskap…
OK, Feå väll ta å åka till Bjärred då (nu på Lördag) asså i morgon…:D
så det är bara att börja bygga skyttegravar å kalla på hemvärnet….+
Jag kommer stå på NETTO taket i Bjärred på Lördag ca kl: 14:00 å slänga ut alla teckningar till de som har varit inne å handlat å e du styger kan du få lite snöbollar på dig hihihiiiii….:D
+
Sen typ 16:00 kommer jag skriva lite autografer till de små fjortis surfarna, typ utanför video affären efter vi har hyrt en deVde…..
+
Sen kommer jag oxå besöka bastubryggan å hoppa lite från bryggan som börjar bli lite av en tradition när man kommer till bjärred… (Att hoppa före man ska basta längst ute asså)… Fatta hur jävla skönt det är när man hoppar från typ 2m i ca 1m hjupt vatten… är det *Is så är det enu bättre..
+
Senare på kvällen när kl är 22 typ kommer jag å några till vandalisera Climus trädgård (glöm inte att ta med gastuta)…
+
Sen är kl mycket så då går tåget hem till Österlens mecka…
=
En vanlig dag för mig……..:D
-
victoria wrote:jaag vill också ha en teckniiing.
Ska jag ta med den till Bjärred om jag nu gör någon??
FiFan va fin din blev FiFi 😀 & sen gjorde jag en till mig själv i julklapp men flamsen sög rätt så hårt men det va bara en test 😀
-
Henke201 wrote:Jonaish är de inte dags för en ny Guid snart? 🙂
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=38576
Vad vill du att jag ska skriva för guid då, hahaha 😀
-
jonaish wrote:http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=38576
Vad vill du att jag ska skriva för guid då, hahaha 😀
En guid som var lika rolig som hur man lagar en segelbåt.. eller va de kanske en vindsurfingbräda de handlade om? 😛
-
Henke201 wrote:En guid som var lika rolig som hur man lagar en segelbåt.. eller va de kanske en vindsurfingbräda de handlade om? 😛
Aaaa lr hur man lackar,målar,behandlar etc en volvo 245….:D
-
jonaish wrote:OK, Feå väll ta å åka till Bjärred då (nu på Lördag) asså i morgon…:D
så det är bara att börja bygga skyttegravar å kalla på hemvärnet….+
Jag kommer stå på NETTO taket i Bjärred på Lördag ca kl: 14:00 å slänga ut alla teckningar till de som har varit inne å handlat å e du styger kan du få lite snöbollar på dig hihihiiiii….:D
+
Sen typ 16:00 kommer jag skriva lite autografer till de små fjortis surfarna, typ utanför video affären efter vi har hyrt en deVde…..
+
Sen kommer jag oxå besöka bastubryggan å hoppa lite från bryggan som börjar bli lite av en tradition när man kommer till bjärred… (Att hoppa före man ska basta längst ute asså)… Fatta hur jävla skönt det är när man hoppar från typ 2m i ca 1m hjupt vatten… är det *Is så är det enu bättre..
+
Senare på kvällen när kl är 22 typ kommer jag å några till vandalisera Climus trädgård (glöm inte att ta med gastuta)…
+
Sen är kl mycket så då går tåget hem till Österlens mecka…
=
En vanlig dag för mig……..:D
djupt? guide? kan jag få se litta fler kladdar eller?
Logga in för att svara.