Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jonstorp
-
Jonstorp
Publicerad av denpet på 11 september, 2008 vid 20:21Hur funkar Jonstorp för en nybörjare vid Ostlig vind?
Funderade på att dra dit i morgon (fredag).hbgkitare svarade 16 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Har inte kört där själv . Men tror där e lite stenigt .
Jag och Marcus hade oxå tänkt testa Jönstorp imorgon . Tror dock att det blir som bäst i N till No -
@Vogon Jeltz 499039 wrote:
Har inte kört där själv . Men tror där e lite stenigt .
Jag och Marcus hade oxå tänkt testa Jönstorp imorgon . Tror dock att det blir som bäst i N till Nogytt,,eftersom tävlingen e inställd kommer jag å ett gäng gbgare ner å gör skåne osäkert,,jag å en till dyker åxå upp i jonstorp eller farhult i morgon,ska se om jag kan få med Glenn
-
Gott snack . Jag plingar dig vart vi e .
Då tar jag inte med molgan 🙂 -
Vogon Jeltz;499039 wrote:Har inte kört där själv . Men tror där e lite stenigt .
Jag och Marcus hade oxå tänkt testa Jönstorp imorgon . Tror dock att det blir som bäst i N till Noom ni ska ut innan 16 så släng i väg ett pm var ni åker så kommer jag :laugh:
-
@djevulen 499089 wrote:
gytt,,eftersom tävlingen e inställd kommer jag å ett gäng gbgare ner å gör skåne osäkert,,jag å en till dyker åxå upp i jonstorp eller farhult i morgon,ska se om jag kan få med Glenn
Kommer du ner tidig fm så slå en pling. Jag åker upp till Götet vid 13.30-tiden
-
Kanske Lundåkra ändå är bäst vid ostligt som idag?
Funderar på Borrby kanske imorgon!
Logga in för att svara.