• vogon-jeltz

Medlem
    11 september, 2008 vid 20:30

Har inte kört där själv . Men tror där e lite stenigt .
    Jag och Marcus hade oxå tänkt testa Jönstorp imorgon . Tror dock att det blir som bäst i N till No

• denpet

Medlem
    11 september, 2008 vid 20:50

Ok, ger det en chans. Ses kanske där då.

• djevulen

Medlem
    12 september, 2008 vid 02:15

@Vogon Jeltz 499039 wrote:

Jag och Marcus hade oxå tänkt testa Jönstorp imorgon . Tror dock att det blir som bäst i N till No

gytt,,eftersom tävlingen e inställd kommer jag å ett gäng gbgare ner å gör skåne osäkert,,jag å en till dyker åxå upp i jonstorp eller farhult i morgon,ska se om jag kan få med Glenn

• vogon-jeltz

Medlem
    12 september, 2008 vid 04:43

Gott snack . Jag plingar dig vart vi e .
    Då tar jag inte med molgan 🙂

• wallin2

Medlem
    12 september, 2008 vid 07:01
    Vogon Jeltz;499039 wrote:

om ni ska ut innan 16 så släng i väg ett pm var ni åker så kommer jag :laugh:

• larssa

Medlem
    12 september, 2008 vid 07:13

@djevulen 499089 wrote:

gytt,,eftersom tävlingen e inställd kommer jag å ett gäng gbgare ner å gör skåne osäkert,,jag å en till dyker åxå upp i jonstorp eller farhult i morgon,ska se om jag kan få med Glenn

Kommer du ner tidig fm så slå en pling. Jag åker upp till Götet vid 13.30-tiden

• hbgkitare

Medlem
    12 september, 2008 vid 08:47

Kanske Lundåkra ändå är bäst vid ostligt som idag?
    Funderar på Borrby kanske imorgon!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.