Efter lite letande (öh, fredag eftermiddag…)
http://www.gul.com/beach/bornhoft.html
Resa med en liten funkar fint. Dock skulle jag nog rekommendera er att välja ett par-tre väl valda ställen och stanna lite längre. Det är flygresorna som är jobbigast för hela familjen… 🙂 Tidsomställningar är oxå, låt oss säga, intressanta… Har dels vuxit upp i familj som kört långresor med barn, dels flugit med egna lilla dottern (då fem månader) till Portugal för lite relax å surf. Även om det gick bra så kan jag ju inte direkt påstå att jag var sådär fruktansvärt missnöjd när planet väl landade. När vi klev ut hyfsat försenade i en stekhet natt på Lissabons flygplats och ALLT vårt bagage låg kvar i London så fick man ett sådan där oförglömlig upplevelse. Hade inte allt med hyrbilen funkat hur smidigt som helst, vilket är en enorm högoddsare i Portugal, så hade jag nog strypt någon. En flygbolagsrepresentant, kanske. En typ tio-tolv timmars flight är något att bita i med småbarn.
Så Sverige – Thailand – Bali – Aussie – NZ – Hawaii – Karibien – Sverige kan bli tufft, tror jag. Jag skulle nog rekommendera er att stryka ett par stopp, faktiskt. Tror att knodden gillar er ännu lite bättre då. Vill inte på något vis avskräcka – ÅK! – men tänk på att ni är tre och en liten som inte kan säga vad den vill sådär jättebra. 😉
Lycka till å Surfa På!