Taggad: ,

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2004 vid 08:30

Edu full eller…du e ju svingrymma!!

• oscar

Medlem
    2 juli, 2004 vid 17:23

JP har enligt min mening alltid varit tokigt fula..

• fjant

Medlem
    3 juli, 2004 vid 06:50

Jag är i alla fall Full… Hittar inte bilderna… confused.gif

• diil

Medlem
    3 juli, 2004 vid 15:54

Brädan, klicka på “Super frisch!” till höger. Och ja, den var väldigt ful…

• anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2004 vid 17:55

ja det var nått helt otroligt va ful den va! Snyggaste brädorna gör enligt mitt tycke starboard, freesex wood ä grymt jävla super snygg..o azidbrädan wood..grr..

• s66

Medlem
    4 juli, 2004 vid 15:59

Nu får ni ju för fan ge er…jag tycker dom har den råaste designen av alla. Trodde jag hade bra smak men de sket sig doktigt, visserligen kör jag för Jp men skit i de. Jag tror ändå att ni är ute lite och cyklar…supercleana brädor och kolla deras våg och freestyle linjer. Har klämt på allihop och får snart mina…svingrymmt!!// Andreas Olandersson

• herodude

Medlem
    4 juli, 2004 vid 21:24

herr olandersson har helt rätt ni andra får fan se er om i helvetet efter en snyggare bräda, men fan jag hittar bara real world wave, finns det ingen bild på freestyle wave -05???

• vinta_kestrel

Medlem
    5 juli, 2004 vid 09:45

Andreas, du får prova min och Johans Evo’sar (80 resp. 74) nästa gång det bygger upp sig på Lindö… smile.gif om inte för annat så skulle det vara kul att höra vad du tycker om Evo’n jämfört med JP’s variant på temat (för det är väl den typen av vågis du ska segla nu?).

Mvh
    Niclas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.